اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستاهای جاده چالوس

کرج (پانا) - ۱۰ هزار متر شبکه برق ۱۰ روستای جاده چالوس اصلاح و بهینه‌سازی شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستاهای جاده چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، رئیس اداره بهره برداری امور برق حصار گفت: فیدر ارنگه تامین کننده برق 10 روستای جاده چالوس در پایین سد امیرکبیر است که از مدت‌ها پیش به دلیل غیرقابل دسترس بودن؛ فرسوده شده بودند.

بهنام تیموری گفت: این روستاها شامل خوزنکلا، ارنگه، ابهرک، گوراب، جی، چاران، سیجان، شهرک آفتاب و خور هستند که با تلاش کارکنان شرکت توزیع برق شرق شهرستان کرج و با اعتبار بیش از 100 میلیون تومان شبکه برق آنها اصلاح و بهینه شد.

وی افزود: شبکه فشار متوسط در گذشته از داخل باغ ها، حریم املاک و سراشیبی تپه ها و در محل های غیر قابل دسترس و با نصب پایه چوبی احداث شده بود که به مرور زمان پایه های چوبی دچار پوسیدگی شده و در بارش ها و باد شدید دچار شکستگی می شدند.

تیموری گفت:در این راستا کارکنان بهره برداری توزیع برق شرق شهرستان کرج اقدام به تعویض و اصلاح پایه های چوبی فرسوده و کج و بهینه سازی شبکه جهت پیشگیری از اعمال خاموشی به مشترکین و کاهش انرژی توزیع نشده کرده و هم اکنون این روستاها از برق مطمئن و پایدار نیز بهره‌مند شده اند.

رئیس اداره بهره برداری امور برق حصار در پایان با اشاره به تعویض، اصلاح و بهینه‌سازی 17 پایه شبکه فشار ضعیف فرسوده افزود: ضرورت رعایت موارد ایمنی در محل بسیار مهم و از سختی‌های اجرای این طرح بود که توانستیم 2000 اشتراک برق مشترکین را اصلاح و بهینه و تلفات انرژی شبکه برق این روستاها را نیز کاهش دهیم و از هدر رفت انرژی برق جلوگیری کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار