با حضور امام جمعه بندرعباس برگزار شد :

همایش تجلیل از دانش آموزان فعال نماز همراه با جشن تکلیف پایه نهمی ها

هرمزگان(پانا)-همایش با شکوه تجلیل از حضور مستمر دانش آموزان در نماز جمعه و جماعت و بسیج دانش آموزی و جشن تکلیف دانش آموزان پایه نهم دبیرستان شهید احمدی روشن ناحیه یک بندرعباس با حضور امام جمعه بندرعباس ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و جمعی از مسئولین بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندرعباس و معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش در محل مسجد جامع بندرعباس برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از دانش آموزان فعال نماز همراه با جشن تکلیف پایه نهمی ها

حجت الاسلام دکتر عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و مدیر این آموزشگاه و کلیه همکاران اداری و آموزشی این مجموعه گفت: دبیرستان شهید احمدی روشن با اجرای برنامه های مفید اسلامی و انقلابی و در حوزه‌های مختلف خصوصاً بسیج و بحث نماز می تواند الگوی مناسبی برای سایر مدارس آموزش و پرورش باشد .

وی با اشاره به بحث اهمیت حضور در نماز خصوصاً نماز جمعه و جماعت خطاب به اولیای دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش گفت: ما همیشه این فرزندان عزیز شما و دانش آموزان را در مراسم های مختلف خصوصاً نمازجمعه می‌بینیم و باعث شور و نشاط و شادابی و ایجاد روحیه هستند و وظیفه ماست که زمینه‌های سازندگی این نونهالان که آینده ساز ایران اسلامی هستند را فراهم کنیم .

دکتر عبادی در ادامه با استفاده از آیات و روایات نقل شده از امامان به تبیین نقش و جایگاه نماز در زندگی روزمره پرداخت و تاکید کرد : شما دانش آموزان نونهالان امروز هستید و بزرگان نسل آینده خواهید بود.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار دلها سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی رحمة الله علیه گفت : به حمدالله ملت ایران با حضور حداکثری خود و با بصیرت و دشمن شناسی ، همایشی جهانی از اقتدار خود را نشان دادند و این ملت خدا جوی که در میدان آمده‌اند، توطئه‌های دشمن را خنثی نمودند .

در ادامه این مراسم محمد خارا مدیر دبیرستان شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن بیان سخنانی از همکاری مسئولین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برگزاری همایش ها و مراسمات مختلف تقدیر و تشکر کرد.

خارا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر و پرسنل آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از حضور دانش آموزان در نماز جمعه و جماعت و همچنین برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان پایه نهم دانست .

مدیر آموزشگاه هدف از اجرای برنامه های گسترده فرهنگی و مذهبی در آموزشگاه را ارتقاء سطح دانش و بصیرت افزایی و ایجاد آگاهی در دانش آموزان دانست و افزود: با اجرای این فعالیت ها به دنبال آن هستیم که نیروهای متدین با تقوا پاک و عالم به علوم دینی تربیت نموده و همچنین دانش آموزانی با توان علمی بالا تحویل جامعه دهیم و همواره رضایت خداوند را در نظر داریم.

گفتنی است در پایان این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر اقامه گردید و پس از آن با حضور مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و بسیج دانش آموزی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از همکاران و دانش آموزان فعال در برنامه های نماز جمعه و جماعت تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار