با حضور رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

دوره آموزشی ساختار قامتی در آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار شد

هرمزگان(پانا)-با حضور رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، جمعی از مسئولین و مربیان تربیت بدنی، دوره آموزشی حرکات اصلاحی در دبیرستان پسرانه سایانی این ناحیه آموزشی برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی ساختار قامتی در آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ، فولادی رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و در راس آن اسحق زارعی مدیر این مجموعه و سایر همکاران ایشان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: بحمدالله معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان هرمزگان در سطح کشور رتبه اول در سطح معاونت‌ها را دارد و این نتیجه تلاش های شما بزرگواران در سطح مدارس است.

وی افزود: طرح‌های مختلفی که در چند سال اخیر به همت شما بزرگواران و اجرای خوب شما عزیزان انجام شده به سلامت و نشاط دانش آموزان در مدارس کمک شایانی نموده است.

فولادی در ادامه به مباحثی از قبیل سازماندهی معلمان تربیت بدنی، انجمن های ورزشی حرکات اصلاحی و غیره پرداخت و به سوالات معلمان و همکاران در زمینه های شناسایی دانش آموزان ، ناهنجاری های بدنی و اصلاح ساختار قامتی در دانش آموزان پاسخ گفت.

رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان اظهار امیدواری کرد: برگزاری این گونه کارگاه‌ها در افزایش سطح علمی معلمان تربیت بدنی مفید بوده و امید است همکاران گرامی استفاده کافی را از این دوره های آموزشی ببرند.

گفتنی است زارعی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در آغاز این جلسه خطاب به دبیران تربیت بدنی اظهار داشت: در بحث دبیر تربیت بدنی و آموزگار تربیت بدنی همین بس که همه بچه ها شما را دوست دارند و در بحث تعلیم و تربیت تمام ساحتی، ساحت زیستی بدنی که شما آن را به عهده دارید و انجام می دهید ساحتی است که اگر خوب انجام بگیرد کار بقیه ساحت ها راحت تر خواهد بود.

وی افزود: اگر ما به دنبال تربیت انسانی معتقد هستیم باید ابتدا به سلامت جسمی و فیزیکی دانش آموزان توجه نموده و آنرا تقویت کنیم و شما این افتخار را دارید که یکی از مهمترین ساحت های تعلیم و تربیت و در واقع حساسترین بخش آنرا به عهده دارید.

زارعی اظهار امیدواری کرد: انشاء الله این دوره ها و این کلاس های آموزشی بتوانید مربیان تربیت بدنی این ناحیه و استان را در انجام وظیفه شغلی موفق تر نماید.

این مسئول در پایان از تمامی دست اندرکاران برگزاری این دوره آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مسئولین با اهدای پکیج وسایل ورزشی از دبیران و معلمان تربیت بدنی برگزیده تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار