رئیس سازمان نوسازی مدارس ‌در نشست غیرحضوری با ‌روابط عمومی این سازمان تاکید کرد؛

«‌جهاد تبیین»؛ مقدمه‌ای برای تحول و مطالبه و زمینه‌ساز حرکت به سوی آینده

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور جهاد تبیین را مقدمه‌ای برای تحول و مطالبه ‌و زمینه‌ساز ‌حرکت به سوی آینده دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۴۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
«‌جهاد تبیین»؛ مقدمه‌ای برای تحول و مطالبه و زمینه‌ساز حرکت به سوی آینده

‌حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش‌، ضمن تبریک دهه کرامت و نکوداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه همکاران ستادی و استانی در حوزه اطلاع‌رسانی و تبیین خدمتت نهضت بزرگ مدرسه‌سازی ایران هستیم، فعالیت روابط عمومی باید فعالانه و پویا باشد و باتوجه به اهمیت موضوع تبیین و استفاده از ظرفیت رسانه و ارائه برنامه تحولی براساس طرحی عملیاتی باید در تولویت و دستورکار قرارگیرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس افزود: جهاد تبیین مقدمه‌ای برای تحول و مطالبه است و زمینه را برای حرکت به سوی آینده فراهم می‌کند.

معاون وزیر آموزش و‌ پرورش با اشاره به ضرورت اتخاذ رویکردی جامع و یکپارچه در خبررسانی و تنظیم و انتشار اخبار، تاکید کرد: حجم انتشار اخبار خوب است اما باید به سمت تنوع‌بخشی، افزایش جذابیت و ارتقای کیفیت برویم و در اجزای خبر، مثل پرداختن موضوع، تصاویری که استفاده‌ می‌کنید یا فردی که برای مصاحبه برمی‌گزینید خلاقیت و توجه به جرئیات را در نظر بگیریم.

خان‌محمدی بیان کرد: ارتباط حسنه همکاران روابط عمومی با خیرین و گفتگو و مصاحبه با این عزیزان بسیار اثرگذار است و در جهش مشارکت و حضور دوچندان خیرین در عرصه مدرسه سازی نقش بزرگی دارد.

این مقام مسئول در پایان خاطر‌نشان کرد: رصد اخبار و رویدادها، تیزبینی و خلاقیت و هنر در به نمایش درآوردن زیبایی های نهضت بزرگ مدرسه‌سازی از وظایف و خدمات ذاتی حوزه روابط عمومی است.

‌در ادامه شهریار خواجه صالحانی، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی؛ اظهار داشت: روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا، زبان گویا و قلب تپنده سازمان است.

وی با اشاره به خوشحالی و شور و هیجان کودکان در هنگام افتتاح مدرسه جدید، افزود: این زیبایی هیچ جا یافت نمی‌شود و خدا ما را دوست داشته تا در این مسیر سهمی داشته باشیم.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان با بیان اینکه از دیگر برکات کار ما ارتباط با خیرین، این انسان‌های شریف، عاشق و عارف است که یکی از اضلاع زیبایی کار روابط عمومی نوسازی مدارس است، اذعان داشت: تکریم مقام خیرین و همراهی با این بزرگواران و ارج نهادن و قدردانی از این عزیزان بسیار حائز اهمیت است و شایسته است در جشنواره‌های استانی دوره بیست و ششم که این روزها در حال برگزاری می‌باشد به این موضوع توجه ویژه شود.

خواجه صالحانی در پایان خاطر‌نشان کرد: حجم انتشار اخبار و محتوا نسبتا خوب است اما، باید به سمت تنوع بخشی، افزایش جذابیت و ارتقای کیفیت برویم، به عنوان مثال تصاویری که استفاده‌ می‌کنید یا فردی که برای مصاحبه برمی‌گزینید مهم است و ضوری است در این امر خلاقیت و توجه به جرئیات را در نظر بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار