رئیس سازمان نوسازی مدارس خبر داد؛

110 هزار کلاس درس در طرح شهیدعجمیان بهسازی و شاداب‌سازی خواهد شد

تهران (پانا) - ‌معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مرمت، بازسازی، رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی 110 هزار کلاس درس در قالب طرح شهیدعجمیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
110 هزار کلاس درس در طرح شهیدعجمیان بهسازی و شاداب‌سازی خواهد شد

‌حمیدرضا خان‌محمدی صبح امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی معلمان جهادی سراسر کشور در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: دو کلمه در کنار هم قرار گرفته با عنوان معلم جهادی؛ گزاره ارزشمندی که در بند ۷ سند تحول به آن اشاره شده؛ نمونه این گزاره‌ها را در معلم جهادی می‌توانیم جستجو کنیم.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه معلم هدایت‌کننده، مربی، اسوه، امین و بصیر در فرآیند تعلیم و تربیت است، افزود: اولین ویژگی معلم بودن این است که هیچ‌کس نمی‌تواند با معلم رقابت کند.

وی با بیان اینکه جهاد در شغل معلمی موثر است‌، ادامه داد: جهادی بودن در شغل معلمی پنهان است؛ جمعیت یک میلیون نفری معلمان، ۱۶میلیون دانش‌آموز را مخاطب دارد. بنابراین همه معلمان جهادی هستند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: شهدا‌ ‌به جهاد توجه ویژه‌ای داشته‌اند. رویکرد تربیتی شهید سلیمانی بزرگوار را مطالعه کنید، از دوره ابتدایی تا حضور در‌ سوریه رویکرد جهادی را پیش گرفتند. 

خان‌محمدی با اشاره به طرح شهید عجمیان گفت: سال گذشته در این طرح 70 هزار کلاس درس مرمت، بازسازی، رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی شد و برای امسال 110 هزار کلاس درس هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه دشمن مغز دانش‌آموزان و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است، افزود: اگر برنامه جهادی را مورد توجه قرار می‌دهیم به‌منظور تبیین است. دشمن تربیت را هدف قرار داده است. معلم در مدرسه و منطقه نقش جهادی را به عهده دارد، کسوت معلمی پیامبرگونه است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان پاک‌ترین موجودات هستی هستند که به ما امانت داده می‌شوند بنابراین باید در این خصوص اقدامات مناسب صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار