حضور گسترده و پُرخدمت سازمان پژوهش‌ در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با سه بخش «انتشارات مدرسه»، «نشان رشد» و «مجلات رشد» در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده و پُرخدمت سازمان پژوهش‌ در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

‌‌مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان «انتشارات مدرسه» با حدود ۱۰۰۰ عنوان کتاب که حدود ۳۰ عنوان از آن‌ها کتاب‌های چاپ اولی هستند، در‌ نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران شرکت کرده است. دیدار با پدیدآورندگان کتاب‌های چاپ اول و جشن امضای این کتاب‌ها از برنامه‌هایی است که انتشارات مدرسه طی برگزاری نمایشگاه کتاب امسال آن‌ها را اجرایی خواهد کرد.

مهم‌ترین برنامه انتشارات مدرسه در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برنامه‌ای با مضمون همدردی با کودکان غزه است. علاقه‌مندان می‌توانند در زمان برگزاری نمایشگاه با مراجعه به غرفه انتشارات مدرسه دل‌نوشته‌های خود به کودکان غزه را ابراز و عرضه کنند.

سازمان پژوهش در ایام برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه نشان رشد، به ارائه‌ خدمات مشاوره‌ای و پاسخ‌گویی به پرسش‌های خانواده‌ها مبتنی بر الگوی انتخاب کتاب استاندارد برای کودک می‌پردازد. در این راستا، معاونت ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی در نمایشگاه  با غرفه «نشان رشد» حضور دارد. ارائه‌ پشتیبانی علمی و خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی با ناشران کتاب کودک و نوجوان، برگزاری نشست‌های علمی ـ ترویجی، دیدار و گفت‌وگو با ناشران و نویسندگان کتاب کودک و اجرای نمایش‌ عروسکی با محوریت کتاب خوب از جمله برنامه‌های غرفه «نشان رشد» است.

«مجلات رشد» از دیگر بخش‌های سازمان پژوهش در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. این مجلات به عنوان جزئی از بسته‌‌های تربیت و یادگیری، در چارچوب اهداف نظام آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران تولید و منتشر می‌شوند. کارشناسان مجلات برای معرفی و عرضه شماره‌های سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در غرفه این مجلات حاضر هستند و علاقه‌مندان می‌توانند در زمان برگزاری نمایشگاه برای آشنایی بیشتر با این مجلات به غرفه مجلات رشد مراجعه کنند.

غرفه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی شامل سه بخش «انتشارات مدرسه»، «نشان رشد» و «مجلات رشد» در سالن شمالی بخش کودک و نوجوانِ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در راهروی شماره ۲، غرفه شماره ۵۴ واقع شده‌ است.

نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار