مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی:

شهید آیت‌الله رئیسی، برنامه هدفمند داشت

کردکوی (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کردکوی گفت آیت‌الله رئیسی نشان داد که یک رئیس‌جمهور شایسته و لایق می‌تواند با برنامه‌ریزی هدفمند حتی با وجود حجم کاری بسیار بالا در بین مردم و از جنس مردم باشد تا این ملت احساس کنند که بالاترین مقام اجرایی یک کشور از جنس خودشان است.

کد مطلب: ۱۴۷۶۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شهید آیت‌الله رئیسی، برنامه هدفمند داشت

ذبیح‌الله لیاقتی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «یکی از موثرترین اقدامات شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دستگاه‌های مختلف کشور، رتبه‌بندی در آموزش و پرورش بود که کمتر کسی جرأت گام نهادن در مسیر حل این مشکل را داشت. زیرا ورود به رتبه‌بندی در آموزش و پرورش از نظر مالی، گستردگی کار و حجم نیروها قطعا دشواری‌های بسیاری داشت.»

لیاقتی افزود: «این موانع و دشواری‌ها سبب شد تا موضوع رتبه‌بندی، سالیان سال، خاموش و مسکوت باقی بماند لیکن با رشادت و شوکت این شهید بزرگوار، مسئله کلان آموزش و پرورش به سرانجام رسید و شهید آیت‌الله رئیسی با این اقدام خود عنوان کرد که این عمل را صمیمانه و مشتاقانه، تنها برای ترقی فرهنگیان و دانش‌آموزان انجام داد.»

وی با اشاره به خصایص نیک شهید سیدابراهیم رئیسی گفت: «شهید بزرگوار ما از اوقات استراحت خود می‌گذشت و آن را صَرف دیدار با مردم می‌کرد. ایشان هدفمند، مستعد، آگاه و عادل به امور و اعمال خود بود.»

مدیر آموزش و پرورش کردکوی افزود: «آیت‌الله رئیسی نشان داد که یک رئیس جمهور شایسته و لایق می‌تواند با حجم کاری بسیار بالا در بین مردم و از جنس مردم باشد تا این ملت احساس کنند که بالاترین مقام اجرایی یک کشور از جنس خودشان است.»

وی در خصوص اقدامات عظیم شهید جمهور گفت: «ایشان با پیگیری‌های گسترده خود توانست مشکلات و امور دشوار مردم و شهروندان را حل کند و از دغدغه ملت بکاهد. امیدواریم که همه ما در ادامه مسیر خدمت‌رسانی و در انجام کار مانند شهید رئیسی، پیگیر و شجاع باشیم.»

نویسنده : Kiyana Sadat Hosseini

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار