رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد:

400 برنامه در آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود

یاسوج (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای 4۰۰ برنامه جهت بزرگداشت هفته معلم در سراسر استان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
400 برنامه در آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ سیدولی موسوی در نشست ویبناری کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق استان که با حضور خبرگزاری پانا در اداره کل استان و با موضوع بزرگداشت هفته معلم برگزار شد، گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات، روابط عمومی در آموزش و پرورش، رسالت خطیری بر عهده دارد و با اطلاع‌رسانی به‌موقع و هوشمندانه شرایط برای را پویایی و بالندگی آموزش و پرورش بیش از پیش فراهم می‌کند.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری فعالانه روابط عمومی‌ها به اهم برنامه‌های هفته معلم اشاره کرد و افزود: برنامه‌های هفته معلم از 12 اردیبهشت با شعار «همه مدیون توییم» با تجدید میثاق با شهدا و حضور مسئولان و اولیای دانش‌آموزان در کلاس‌های درس معلمان در مدارس آغاز و بر اساس روزشمار هفته معلم، برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته معلم در استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 4۰۰ برنامه آموزش و پرورش جهت بزرگداشت هفته معلم در سراسر استان برگزار می‌شود.

موسوی، برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه‌های خودجوش دانش‌آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس، تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از روسای ادارات، نهادها و دستگاه‌های مختلف با موضوع جایگاه و منزلت و ارزش کار معلمی و تبریک روز معلم، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با هماهنگی شهرداری و ادارات مختلف با موضوع مقام معلم و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه شناخته شده در خصوص مقام و جایگاه معلم را بخشی از برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش و پرورش قبل از خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان برتر شهرستانی و استانی، بخش دیگری از برنامه‌های هفته معلم است.

وی از اجرای 28 برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد و اظهار کرد: اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده‌ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم  از قبیل مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته  را از کارهای جالب توجه عنوان کرد.

موسوی تاکید کرد: فعالیت‌های روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی‌های برتر معرفی خواهند شد.

در این جلسه برخی کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق نیز پیشنهادات خویش را برای هر چه بهتر برگزار کردن هفته معلم بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار