نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

شهید آیت‌الله رئیسی عزیز قلوب ملت‌ها شد

هرمزگان (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت شهید آیت‌الله رئیسی، ولایتمداری را در مکتب علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) آموخت و عزیز قلوب ملت‌ها شد و ولایتمداری ایشان لقلقه زبان نیست.

کد مطلب: ۱۴۷۷۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شهید آیت‌الله رئیسی عزیز قلوب ملت‌ها شد

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی در مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان که در حاجی‌آباد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان گفت: امام رضا(ع) شاگردی به نام سیدابراهیم رئیسی تربیت کردند که نه تنها عزیز ملت بلکه عزیز تمام آزادی‌خواهان عالم و قلوب ملت‌ها شد. چرا که ایشان در مکتب آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) درس ولایتمداری را آموخت و ولایتمداری آیت‌الله رئیسی، لقلقه زبان نیست.»

حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی افزود: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در کتاب ولایت فقیه به صراحت هرچه تمام فرموده است که ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا است. تمام اختیاراتی که برای شخص نبی مکرم اسلام در امر حکومت متصور است بدون استثنا همه آن اختیارات برای شخص ولی فقیه هم متصور است.

وی در مورد عملکرد دولت اظهار کرد: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دقیقاً در مسیری که امامین انقلاب و اصول و آرمان‌های انقلاب‌اسلامی مشخص و معین کرده‌اند گام برداشت. بین مردم رفت و در روستاها با مستضعفان و محرومان ارتباط برقرار کرد، کارخانه‌ها را یکی پس از دیگری احیا کرد، وزیر امور خارجه‌ای را گذاشت که یک دیپلمات انقلابی به تمام معنا بود. به راحتی و بدون پذیرفتن FATF عضو شانگهای شدیم و به راحتی عضو بریکس شدیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اکنون نزدیک به 2 میلیون بشکه نفت می‌فروشیم و پول نفتمان را برمی‌گردانیم. دولت رئیسی، انبارهای ذخایر استراتژیک مواد‌‌ غذایی کشور را به سطحی رساند که در تاریخ انقلاب اسلامی سابقه نداشته است و صندوق ارزی کشور الان در ترازی است که در طول انقلاب اسلامی از چنین پشتوانه‌ای از طلا و ارز بهره‌مند نبوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی را از دست ندادیم بلکه او را مانند باهنر، رجایی، مطهری و حاج قاسم سلیمانی به دست آوردیم، افزود: سلام و صلوات خدا بر مادران و زنان ایران‌زمین و به ایمان، پاکی، حیا و وجود آن‌ها که از وجود و دامن آن‌ها امثال حاج قاسم و آقای رئیسی و آیت‌الله آل‌هاشم و امثال رهبر عزیزمان تربیت می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تاکید کرد: تمام وجودمان به سمت رهبر معظم انقلاب‌اسلامی و به سمت کلام و حرکات چشم این سید‌ عزیز باید باشد که راه رستگاری، عزت و روسفیدی در دنیا و آخرتمان در گرو ولایتپذیری است. به فضل خدا در این مدت کوتاه تا انتخابات، گمراه نشویم و حواسمان باشد به کسانی و به جریانی رای بدهیم که به معنای حقیقی سرباز ولایت باشند.

خبرنگار : فاطمه امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار