آیت‌الله رئیسی به خانه بازگشت؛

وداع تاریخی مشهدی‌ها با خادم‌الرضا؛ صحن و سرای شمس‌الشموس در تسخیر سوگواران

تهران (پانا) - مشهد پس از چشم‌انتظاری چندروزه برای خادم‌الرضا، شهید جمهور، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، برای پیشواز از پیکر پاک او آغوش گشوده است تا فرزند محبوب خود را تا خانه ابدی‌اش در جوار مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) مشایعت کند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
وداع تاریخی مشهدی‌ها با خادم‌الرضا؛ صحن و سرای شمس‌الشموس در تسخیر سوگواران

هزاران نفر از مردم مشهد و استان خراسان رضوی به همراه زائران و مجاوران بارگاه منور امام مهربانی‌ها، حضرت رضا (ع) از ساعت ها پیش به انتظار نشسته‌اند تا با چشمان اشک بار و دل‌های پر از درد و آه فراق برای آخرین بار با رئیس جمهور محبوب خود وداع کنند.

مردم مشهدالرضا، دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی و نیز استان‌های همجوار امروز حماسه‌ای دیگر از حضور خود را بر تارک تاریخ این سرزمین خلق کردند و حتی ساعاتی پیش از آغاز رسمی مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید، با حضور گسترده و کم سابقه خود، خیابان‌های مشهد را مملو از جمعیت کرده اند.

مردم شهیدپرور مشهد و شهرهای نزدیک به آن مانند قوچان، چناران، گلبهار، بینالود، فریمان نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و دیگر شهرهای استان و همچنین زائرانی از دیگر نقاط کشور که خدمات آیت الله رئیسی در زمان عهده داری مسوولیت تولیت آستان قدس رضوی و نیز ریاست جمهوری را در خاطر دارند، از ساعتی قبل از آغاز رسمی مراسم تشییع رئیس جمهور شهید، با شعار «عزا عزاست امروز» به سمت خیابان امام رضا(ع) حرکت کردند تا خود را به مراسم برسانند.

از همان ابتدای صبح مردم دوستدار آیت الله رئیسی در فرودگاه‌ و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و همچنین بارگاه منور امام رضا(ع) به انتظار پیکر سید محرومان نشسته اند تا بتوانند پیکر مطهر او را بر دوش گرفته و تا خانه ابدی‌اش در جوار حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) مشایعت کنند.

 خادم الرضا(ع) شهید سید ابراهیم رئیسی، امروز (پنجشنبه سوم خرداد) برای همیشه در کنار مضجع شریف رضوی به آرامش ابدی می‌رسد، برای هر چه باشکوه برگزار شدن آیین تشییع و خاکسپاری این بزرگ مرد، تمهیدهای لازم در حوزه‌های مختلف شهری اندیشیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار