معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد؛

راه‌اندازی موکب‌های مردمی در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از راه‌اندازی و فعال شدن موکب‌های مردمی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی موکب‌های مردمی در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی

علیرضا عباس‌زاده در جلسه کمیته مواکب مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی، بیان کرد: علاوه بر شهرستان‌های خراسان جنوبی از استان‌های دیگر هم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در بیرجند، حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید با برپایی مواکب مردمی در مسیر تعیین‌شده از افراد شرکت‌کننده در این مراسم به خوبی پذیرایی شود.

به گفته وی، هیات‌های مذهبی و مواکب مردمی برای این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند و برای استفاده از این ظرفیت باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل و با ملاحظه همه حساسیت‌ها باید استفاده شود، جانمایی مکان برپایی موکب‌ها با فضاسازی مناسب را متذکر شد.

عباس‌زاده به تشریح وظایف دستگاه‌ها در این زمینه پرداخت و تصریح کرد: آموزش و پرورش علاوه بر برپایی موکب برای پذیرایی از فرهنگیانی که از شهرستان‌ها و استان‌های دیگر در مراسم حضور خواهند داشت، برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه در 5 روزی که عزای عمومی اعلام شده 5 برنامه محوری در مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای است که مردم بتوانند از مراسم عزاداری حداکثر استفاده را ببرند.

به گفته وی، جمعیت هلال احمر استان آمادگی خود را برای برپایی 50 چادر با امکانات مورد نیاز برای انجام اقدامات سرپایی در مسیر مراسم اعلام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار