سارا بتولی*

ای خادم‌الرضا چقدر تو امام رضایی بودی!

مرگ شهادت‌وار، حق شما بود

تهران (پانا) - سید بزرگواری که به‌عنوان هشتمین رئیس‌جمهور کشور در روز میلاد امام رضا(ع) با ۸ نفر از یارانت آسمانی شدی، چقدر تو امام رضایی بودی!

کد مطلب: ۱۴۷۶۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ای خادم‌الرضا چقدر تو امام رضایی بودی!

سلام به رئیس جمهور عزیزم، خادم امام رضا(ع)

سید بزرگواری که تا پایان جان ایستادی و دست از حمایت ملت ایران برنداشتی. به عنوان هشتمین رئیس جمهور کشور در روز میلاد امام رضا با ۸ نفر از یارانت آسمانی شدی. چقدر تو امام رضایی بودی!

هر چند که فراقت برای ما سخت است و رئیس جمهوری چون شما برای ما سعادت بود اما می‌دانم که شهادت، آرزویت بود و بالاخره به این جایگاه رسیدی. مرگ شهادت‌وار، حق شما بود؛ چرا که همواره همانند سردار دل‌ها زندگی‌تان را وقف ملت ایران کردید و خوشحالم که این مقام نصیب شما شد و رئیس جمهوری ماندگار در قلب‌های مردم این جهان شدید.

حاج قاسم، حضرت زهرایی بود و با یاد او به شهادت رسید و تو با عشق به امام رضا(ع) در ولادتش، شهادت نصیبت شد. چه عاشقانه عروج کردید. دست ملت ایران را هم بگیرید و دعاگویمان باشید!

با افتخار، سَرم را بالا می‌گیرم و شهادتت را در آسمان امام رضایی که عطر و بوی ولادتش همه جا را فرا گرفته، تبریک می‌گویم. شما خدمت می‌کردی و دشمن به فکر تخریب شما در ذهن ملت ایران بود. رئیسی عزیز، سید بزرگوار ما، شما ما را می‌بخشی؟ مجاهدت شما که وظیفه‌شناس و خادم و دلسوز بودی را ندیدیم و فقط قضاوتت کردیم. می‌شود برگردی و  ما را حلال کنی؟ تو قبل از شهادتت محبوب دل‌ها شدی!

امام رضا(ع)! امروز قلبمان از داغ پرواز خادم خالص شما به درد آمد و پرپر شد. چرا که دیگر او را در میان خود نداریم. خوشا به حال ما که در زمان حیات چنین مردان والامرتبه‌ای همچون شما زیست می‌کنیم و وای به حال آنان که درک وجود ارزشمند این بهشتیان را نداشتند و بی‌نصیب ماندند.

شهادت، گوارای وجودتان ای خادم الرضا!

* دانش‌آموزخبرنگار

نویسنده : سارا بتولی خبرنگار : سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار