اردوگاه دانش‌آموزی شهید بهشتی نیازمند رسیدگی‌‌ و توسعه بیشتر است

کرج (پانا) - اردوگاه دانش‌آموزی شهید بهشتی آموزش و پرورش استان البرز، مکانی تفریحی و بسیار وسیع برای دانش‌آموزان است که به‌دلیل بی‌توجهی مسئولان مربوطه می‌توان بخشی از آن را به عنوان یک منطقه تقریبا غیرقابل استفاده و مخروبه یاد کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه دانش‌آموزی شهید بهشتی نیازمند رسیدگی‌‌ و توسعه بیشتر است

این اردوگاه با وسعت حدود ۱۸ هکتار دارای سالن ورزشی، سالن غذاخوری، تاب و سرسره‌های زنگ‌زده و فرسوده و حمام و استخر مخروبه است که بخشی از این مکان دارای درختانی بلند و فضایی بسیار بکر بوده اما متاسفانه بخش دیگری از این مکان تفریحی نسبتا مخروبه، بدون درخت و پر از گیاهان هرز است.

علاوه بر تمام موارد مذکور این اردوگاه، پشت یک منطقه‌ صنعتی واقع شده و انتهای آن به 2 کارخانه تولید مواد غذایی می‌رسد و در برخی ساعات، بوهای نامطبوع و ناخوشایندی در این مکان احساس می‌شود. این بو به قدری نامطبوع است که سبب حالت تهوع شدید افراد می‌شود که حتی تا یک یا 2 روز ماندگار است. یکی از دلایل اصلی بوی نامطبوع می‌تواند ناشی از فاضلاب و پسماند شرکت‌های اطراف این اردوگاه باشد.

از مسئولان آموزش و پرورش استان البرز انتظار داریم به این مکان تفریحی که به نام اردوگاه دانش‌آموزی است از درختان آن گرفته تا قسمت‌های دیگر که در حال تخریب است، رسیدگی کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: دیانا ناصرترابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار