معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز:

سرانه‌های آموزشی سوادآموزی با حداقل حقوق و دستمزد مورد تاکید قرار دارد

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت سرانه فعالیت‌های سوادآموزی باید به‌گونه‌ای تعیین شود که آموزش‌دهندگان از حداقل حقوق مصوب برخوردار شوند.

کد مطلب: ۱۴۷۴۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
سرانه‌های آموزشی سوادآموزی با حداقل حقوق و دستمزد مورد تاکید قرار دارد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ رویا عسگرپور در جلسه کارگروه برون‌سپاری فعالیت‌های سوادآموزی که با محوریت تعیین سرانه‌های آموزشی پیشنهادی استان برگزار شد با اعلام این خبر افزود: در سال‌های اخیر کمبود نیروی انسانی در آموزش افراد محروم از سواد به چالش اصلی استان تبدیل شده که در سال گذشته با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و سایر دستگاه‌‌‌ها این نقیصه را تا حدی جبران کردیم.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به عدم تناسب سرانه‌های آموزشی با وضعیت حداقل حقوق و دستمزد مصوب دولت تصریح کرد: سرانه فعالیت‌های سوادآموزی باید به‌گونه‌ای تعیین شود که آموزش‌دهندگان از حداقل حقوق مصوب برخوردار شوند.

عسگرپور ادامه داد: تمام بدهی‌های مربوط به قراردادهای برون‌سپاری سوادآموزی تا پایان سال 1402 به حساب مؤسسات طرف قرارداد واریز شد و همچنین به موسسات برای پرداخت بیمه، مبلغی جداگانه از سرانه آموزشی واریز شد که این موجب دلگرمی موسسات و آموزش‌دهندگان شد.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی سرانه فعالیت‌های سوادآموزی را متناسب با شرایط روز کشور و با در نظر گرفتن منافع آموزش‌دهندگان به سازمان نهضت سوادآموزی منعکس خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار