مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری دوره‌های اوقات فراغت ویژه جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت دوره‌های اوقات فراغت جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در تابستان شامل امداد و کمک‌های اولیه و کلاس‌های فرهنگی، هنری و ورزشی متنوع است.

کد مطلب: ۱۴۷۷۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های اوقات فراغت ویژه جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی در جمع جوانان و امدادگران این جمعیت با اشاره به نزدیک بودن فصل تابستان و لزوم برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت جوانان اعلام کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای همه نوجوانان و جوانان این استان در تابستان پیش رو، برنامه‌ریزی ویژه‌ای را مد نظر قرار داده است.

وی افزود: از جمله برنامه‌هایی که برای اوقات فراغت جوانان در نظر گرفته شده است، می‌توان برگزاری رایگان یا با هزینه‌های آموزشی بسیار اندک دوره‌های آموزشی مختلف را نام برد.

متقی ادامه داد: این دوره‌ها شامل امداد و کمک‌های اولیه و کلاس‌های فرهنگی، هنری و ورزشی متنوع است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: فراگیران در صورت تمایل می‌توانند در پایان دوره امداد و کمک‌های اولیه، مدرک بین‌المللی دریافت کنند.

وی افزود: این برنامه‌ها جهت سهولت دسترسی همگانی به خدمات جمعیت هلال احمر در کلیه شهرستان‌های استان اصفهان اجرا خواهد شد و مردم استان می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهر خود از این خدمات استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار