استانداراردبیل:

شهید رئیسی به دنبال چالش‌سازی برای نظام نبود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: شهید آیت‌الله رئیسی به دنبال چالش‌سازی برای نظام جهت کسب جایگاه نبود.

کد مطلب: ۱۴۷۷۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شهید رئیسی به دنبال چالش‌سازی برای نظام نبود

سیدحامد عاملی در آیین  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بعد از گذشت چند دهه از انقلاب، امروز هم اسم شهیدان رجایی و بهشتی می‌آید و باز هم باور و اعتقاد به راهشان دارند و از فقدان این بزرگواران افسوس می‌خورند و این نشانگر قدرشناسی مردم از انسان‌های صادق و بااخلاص است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی، صداقت وی بود به‌طوری که حرف و عمل این بزرگوار یکی بود و اهل باندبازی و فعالیت‌های مرسوم سیاسی نبود و فقط به فکر خدمت به مردم بود و به سایر مسئولین هم توصیه اکید کرده بود که اولویت دولت، خدمت به مردم است و مهم‌ترین رکنی که شهید آیت‌الله رئیسی را در دل مردم ماندگار کرد، همین ویژگی‌ها بود.

استاندار اردبیل ادامه داد: عشق و علاقه به مردم از خصوصیات برجسته رئیس‌جمهور بود و نگاه ابزاری به مردم نداشت و برای حل مشکلات اگر لازم بود، چندین بار به آن منطقه سفر می‌کرد و آخرین سفر وی نیز در راستای تأمین آب کشاورزان چندین استان از جمله استان اردبیل بود.

رئیس شورای تأمین استان اردبیل با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی، تصویری جدید از خدمتگزاری به مردم ارائه کرد، گفت: حرف و عمل شهید رئیسی یکی بود و سر سوزنی از پست و مقام‌هایی که داشت در راستای منافع خود و اطرافیانش استفاده نکرد.

عاملی تصریح کرد: ولایتمداری از دیگر خصوصیات ارزنده وی بود و در این راه از آبروی خویش هم گذشت تا فرمایشات رهبری عملی شود و هیچ‌وقت دنبال چالش‌سازی برای نظام و کشور برای کسب جایگاه نبود.

وی ادامه داد: دولت آیت‌الله رئیسی، دستاوردهای مناسبی در حوزه بین‌المللی از جمله عضویت کشورمان در سازمان همکاری شانگهای و چند نهاد بین‌المللی به دست آورد و همچنین روابط با کشورهای همسایه و منطقه بهبود یافت.

استاندار اردبیل، مبارزه با فساد و باندبازی را از دیگر خصیصه‌های آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و گفت: مردم به‌خاطر همین ویژگی‌ها بود که آیت‌الله رئیسی را متفاوت با دیگر رؤسای جمهور می‌دیدند و با بینش مردم انقلابی، راه آیت‌الله رئیسی با انتخاب فرد مناسب ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار