مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل خبر داد:

برگزاری اولین دوره آموزشی تکمیلی برای دانش‌آموزخبرنگاران اردبیلی

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل از برگزاری اولین دوره آموزشی تکمیلی خبرنگاری برای 165 دانش‌آموزخبرنگار این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره آموزشی تکمیلی برای دانش‌آموزخبرنگاران اردبیلی

علی نعیمی در حاشیه برگزاری اولین دوره آموزشی متمرکز و تکمیلی دانش‌آموزخبرنگاران پانا اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره، توسعه و گسترش سواد رسانه‌ای در بین دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری و در راستای اهداف سازمان دانش‌آموزی در جهت نقش‌آفرینی اثربخش در قالب بسته تحولی «هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی» و «هر مدرسه یک خبرنگار» است.

وی گفت: این دوره آموزشی با حضور 165 دانش‌آموز علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری که از بین 850 نفر از دانش‌آموزانی که  در دوره مقدماتی، حد نصاب نمره را کسب کرده بودند در محل کانون فرهنگی - تربیتی شهید رجایی اردبیل برگزار شد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل تصریح کرد: در این دوره آموزشی، موضوعات خبرنویسی، گزارش‌ خبری، عکاسی، فیلمبرداری خبری و تدوین توسط مدرسان استانی تدریس شد.

نعیمی ادامه داد: به تمام شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی در صورت موفقیت در آزمون عملی، گواهینامه پایان دوره و کارت افتخاری خبرنگاری اعطا خواهد شد.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان آموزش‌دیده پس از پایان دوره به عنوان خبرنگار دانش‌آموز در محل تحصیل و سکونت خویش نسبت به تهیه گزارش و خبر اقدام خواهند کرد.

مدیرسازمان دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: بر اساس داده‌های آماری در سامانه نورینو تاکنون 8700 نفر از دانش‌آموزان این استان جهت عضویت در خبرگزاری پانا ثبت‌نام کرده‌اند.

تلاوت قرآن، اجرای سرود، نواختن زنگ رسانه، پخش نمونه گزارش‌های ویدئویی، شرکت در نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، تجلیل از دانش‌آموزخبرنگاران فعال پانا، بازدید از مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و اهدای هدایا به تمام شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این دوره بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار