پیام تسلیت چمران در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه را در پی حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۶۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت چمران در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران  در پیامی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را که در حادثه سقوط بالگرد در روز گذشته به مقام رفیع شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

 بر اساس گزارش سایت شورای شهر تهران، در پیام تسلیت رئیس شورای شهر تهران آمده است:

«انا لله و اناالیه الراجعون 

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم الرضا و رئیس‌جمهور کشور، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز تبریز و جمعی از  همراهان، در سانحه تلخ سقوط بالگرد در حین خدمت، قلب‌های‌ مردم قدرشناس و شریف ایران را در ماتم و اندوه فرو برد. 

آیت الله رئیسی عمر پربرکت خویش را در کسب معارف دینی، حضور در حرم مطهر رضوی به عنوان خادم الرضا و تولیت آستان مقدس امام رضا(ع)، خدمت در دستگاه قضا و خدمت در کسوت رئیس قوه مجریه گذراند و با عنایت به ساده زیستی، مردم داری و روحیه جهادی و انقلابی خود، محبوب قلوب مردم به ویژه محرومین و مستضعفان بود. جدیت و استقامت سید محرومان در پیگیری و اهتمام برای حل مشکلات و مطالبات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

شهادت آیت الله رئیسی و سایر خادمان نظام فقدانی بزرگ است و امید است با تمسک به منویات مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همدلی مسئولان و مشارکت آحاد مردم شاهد عبور از این روزهای تلخ و جانکاه باشیم.

اینجانب به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، این ضایعه جانسوز و شهادت مردان خدا را به مقام معظم رهبری( زید عزه)، اعضای محترم هیات دولت، بیت محترم شهدای داغدار و ملت نجیب و عزادار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم. از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار