نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

شهید آیت‌الله رئیسی مفاهیم و گفتمان خدمت را نوسازی کرد

ارومیه (پانا) - نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، نوسازی مفاهیم و گفتمان خدمت را از مهم‌ترین شاخصه‌های شهید آیت‌الله رئیسی در طول خدمتش دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۶۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شهید آیت‌الله رئیسی مفاهیم و گفتمان خدمت را نوسازی کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، امروز در اجتماع مردمی گرامیداشت شهدای خدمت که در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: کارها باید برای خدا باشد. شهید رئیسی آن اخلاص را از تربیت دامن مادری مؤمن به دست آورده و مسئولین باید کارشان را با اخلاص انجام دهند تا توفیق و برکت داشته‌باشد.

وی پرکار بودن را از دیگر شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: بارها در راه سفر می‌خواستند به شهری بروند و مردمی را مشاهده می‌کردند که درخواست دارند، ماشین را متوقف و به کار مردم رسیدگی می‌کرد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تبعیت از رهبری، سومین شاخصه شهید رئیسی بود و برای او ملاک، خوشحالی رهبری به عنوان نائب امام‌زمان(عج) بود و این مهم برای ما باید فرض باشد.

وی مردمی بودن را یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شهید رئیسی دانست و بیان کرد: کسانی که با خوی اشرافیت بزرگ شوند، نمی‌توانند پناه و ملجاء مردم باشند و روحانیت در طول تاریخ، پناه مردم بودند و امروز مسئولین باید ملجاء مردم باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دیرباز خاطرنشان کرد: ما با انتخابات مواجه هستیم و کشور ما همیشه در دوره ۴۵ سالگی خود پایبند به قانون بوده و قانون‌مداری، شاخصه اصلی مسئولین جمهوری اسلامی است. مرحوم شهید رئیسی نیز مرزهای خدمتگذاری به مردم را پیش برد و مفاهیم و گفتمان خدمت را نوسازی کرد و مسئول نباید ترک فعل بکند و این ترک فعل قابل مواخذه است.

وی اضافه کرد: دستوراتی را که مرحوم شهید رئیسی می‌داد، پیگیری می‌کرد و 90 درصد توفیقات کارهای حاکمیت مربوط به پیگیری است. باید مشکلات مردم را حل کنیم، موضوعی که شهید رئیسی به این تاکید داشت که مشکل مردم را حل کنید و دستور، شروع کار است و پایان کار، حل آن مسئله است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در انتخابات به سراغ کسی برویم که راه شهید رئیسی را ادامه بدهد. از حدود ۹۰ کشور در دولت شهید رئیسی به ایران آمدند و شاهد بودیم که دولت چگونه سیاست‌های مردم‌محوری را پیش می‌برد و این نتیجه انتخاب درست بود. بنابراین باید با چشم باز انتخاب کنیم و از انتخاب اشخاص متظاهر به خدمت خودداری کنیم.

وی ابراز کرد: در این روزها رهبری را داریم که به ما امید می‌دهد و آرامش کشور به تدبیر ایشان است. ان‌شاءالله با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، راه شهید رئیسی را ادامه دهیم.

خبرنگار : سینا میرزامحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار