استاندار یزد: شهید سلیمانی، نماد مقاومت بود

یزد(پانا) - استاندار یزد گفت: شهید سرفراز اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی، نماد عینی و بارز مقاومت بود و سرانجام در این راه، با افتخار و عزت به فوز عظیم شهادت نائل آمد.

کد مطلب: ۹۹۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: شهید سلیمانی، نماد مقاومت بود

محمدعلی طالبی روز جمعه به همراه معاونان و فرمانداران با حضور در سپاه الغدیر در جمع فرمانده و سپاهیان با تبریک و تسلیت شهادت این سردار افزود: شهید سلیمانی تا لحظه آخر بر اهداف الهی پافشاری کرد و در این مسیر به شهادت رسید.

وی ادامه داد: این شهید والامقام و شجاع همه عمر خود را صرف اسلام و آرمان‌های الهی و جبهه مقاومت کرد و با دشمنان اسلام مبارزه داشت و مقاوم و با اراده در راستای اهداف مقدس، ماموریت‌های خود را انجام داد.

همچین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: خون شهید سردار سلیمانی عزیز ضامن پیروزی جبهه مقاومت است و رزمندگان اسلام تا پای جان برای موفقیت در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

سرهنگ رضا پورشمسی افزود: راه این شهید راه حق و فضیلت ادامه دارد و دشمنان بزودی شاهد انتقام سخت جبهه مقاومت و رزمندگان قهرمان در جهان اسلام خواهند بود.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد بارز مقاومت در برابر استکبار و حامیان او بود و باید با بصیرت مسیر شهدا و جبهه مقاومت تا نصرت نهایی با قدرت ادامه داشته باشد .

بامداد امروز (جمعه) سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابومهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، طی یک عملیات تروریستی از سوی نیروهای امریکایی در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار