کلاری: امروز بیش از پیش نظام تعلیم و تربیت نیازمند مخاطب سنجی و مشارکت مخاطبان خود در برنامه‌هاست

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس تشکل‌های دانش‌آموزی را بستری مناسب برای رفع خلاهای آموزش‌و پرورش برشمرد و گفت: آموزش و پرورش، یکی از مهمترین ماموریت‌های خود در تربیت دانش‌آموزان را برعهده تشکل سازمان دانش‌آموزی نهاده است و تربیت اجتماعی نهادینه شده در این تشکل زمینه‌ساز تربیت یک انسان تمام ساحتی است.

کد مطلب: ۹۹۱۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کلاری: امروز بیش از پیش نظام تعلیم و تربیت نیازمند مخاطب سنجی و مشارکت مخاطبان خود در برنامه‌هاست

محسن کلاری در نشست هم‌اندیشی سازمان‌های دانش‌آموزی فارس، گلستان و خراسان رضوی، ضمن بیان اهمیت ماموریت این سازمان در تربیت نسلی، قانونمند و آشنا به ظرفیت‌های زندگی گروهی، گفت: امروز آموزش‌وپرورش بیش از پیش نیازمند بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و ابتکاری در تعلیم و تربیت است و سازمان‌دانش‌آموزی با خلاقیت‌ها و برنامه‌های خلاقانه‌ای که دارد می‌تواند همواره در این مسیر یاریگر آموزش‌وپرورش باشد.
او مربیان سازمان دانش‌آموزی را پیشبرنده فعالیت‌های سازمان برشمرد و افزود: باید با هم‌اندیشی در تمام سطوح سازمانی و درک شرایط موجود به راهکارهای علمی در جهت افزایش کیفیت برنامه‌های سازمانی دست یافت.
کلاری تاکید کرد: آنچه امروز باید در اولویت برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی باشد، برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات اجتماعی جامعه است.
این مقام مسوول اظهار کرد: امروز بیش از پیش نظام تعلیم و تربیت نیازمند مخاطب سنجی و مشارکت مخاطبان خود در برنامه‌هاست و سازمان دانش‌آموزی می‌تواند نقشی موثر در این مسیر ایفا نماید.
در این نشست کارشناسان و کارشناس مسوولان سازمان‌های دانش‌آموزی هر سه استان فارس، خراسان رضوی و گلستان ضمن بررسی روند فعالیت‌ها و برنامه‌ها ، ایده‌ها و ابتکارات خود را باهم به اشتراک گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار