به کارگیری ۱۱ پزشک متخصص در بیمارستان سردشت

ارومیه (پانا) - با تلاش‌ مستمر و همکاری مسوولان استانی، ۱۱ پزشک متخصص برای نخستین‌بار جذب بیمارستان این شهرستان مرزی شدند. خبری خوبی که به نقل از مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی سردشت عنوان شده است.

کد مطلب: ۹۹۱۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
به کارگیری ۱۱ پزشک متخصص در بیمارستان سردشت

خسرو علیزاده در این خصوص اظهار کرد: با جذب این تعداد پزشکان که بیشتر آنان در بخش‌های کودکان، زنان و زایمان و داخلی متخصص هستند، تعداد پزشکان متخصص شاغل در این مرکز درمانی به ۲۵ نفر رسید.

او افزود: برای اولین‌بار نیز شمار پزشکان متخصص زنان و زایمان در این شهرستان به سه نفر رسیده‌است تا جابگوی نیاز منطقه باشد.

علیزاده بیان کرد: در حال حاضر در بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت ۲۵ متخصص از جمله سه متخصص زنان و زایمان، سه پزشک داخلی، ۲ پزشک جراح، ۲ رادیولوژیست، ۲ متخصص کودکان، ۲ ارتوپد، ۲ متخصص بیهوشی، ۲ متخصص قلب، و رشته‌های پوست، عفونی، چشم، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، پاتولوژی و طب فیزیکی نیز هر کدام یک پزشک متخصص فعالیت می‌کنند.

«علیزاده» ادامه داد: افزایش شمار پزشکان متخصص در این شهرستان باعث می‌شود تا شمار زیادی از عمل‌های جراحی که پیش از این در شهرستان‌های همجوار سردشت و مرکز استان انجام می‌گرفت، در این شهرستان انجام گیرد.

او عنوان کرد: طی سال جاری و برای نخستین‌بار برخی عمل‌های جراحی همچون جراحی چشم، تعویض مفصل زانو، پیوند شریان دست و تعویض مفصل لگن در این بیمارستان انجام شد.

با برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل و نظارت و پیگیری بر عملکردها و رفع اشکال‌ها برای بالا بردن انگیزه‌های انسانی پرسنل مراکز درمانی به ویژه بیمارستان این شهرستان تلاش زیادی انجام شده است.

سردشت در جنوب‌غربی آذربایجان‌غربی و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار