به مناسبت روز پرستار

از پرستاران بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد تجلیل شد

یزد(پانا) - فرماندار و جمعی از مسئولان محلی بهاباد با حضور دربیمارستان حکیم این شهر با اهدای شاخه های گل از پرستاران شاغل دراین مرکز درمانی تجلیل کردند.

کد مطلب: ۹۹۱۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
از پرستاران بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد تجلیل  شد

دراین آیین فرماندار بهاباد با تبریک این روز به همه پرستاران و با اشاره به اینکه روز پرستار، فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمات پرستاران زحمتکش است افزود : شغل پرستاری نماد عطوفت و مهربانی است .

"محمد مهدی خانی زاده بهابادی " با تأکید بر اینکه این قشر زحمتکش در خط مقدم نظام سلامت قرار دارند ، خاطرنشان کرد: پرستاران باهدف ارتقاء نظام سلامت در نهایت اخلاص و ایثار شبانه ‌روز مشغول به کار هستند.

درادامه مدیر بیمارستان بهاباد این مراسم گفت: پرستاران از مهمترین نیروهای پرتلاش عرصه بهداشت و درمان جامعه هستند.

"دکتر سحر عامل شهباز" افزود: تکریم پرستاران، احترام به همه کسانی است که تمام وجود خود را وقف سلامت مردم می کنند و باید برای تامین نیاز آنها اقدام مناسب انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: روز پرستار روز افتخار انسان به انسانیت و روز بزرگ مهربانی و عاطفه هاست و باید همواره آنها در پیش مردم و مسئولان گرامی داشته شوند.

شهرستان بهاباد یک باب بیمارستان دولتی ، ۲ مرکز بهداشتی درمانی ، ۱۵ پایگاه سلامت ، یک باب آزمایشگاه ، یک مرکز اورژانس ۱۱۵ و یک اورژانس فوریت‌های پزشکی در بخش آسفیچ دارد که به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار