باحضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش؛

باغ تالار بهشت فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افتتاح شد

شهرری (پانا) - باغ تالار بهشت فرهنگیان باحضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۹۰۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
باغ تالار بهشت فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افتتاح شد

در این مراسم بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی اظهار کرد: این تالار با بنایی با مساحت بیش از 1000 متر مربع در دو طبقه با ظرفیت استاندارد پذیرایی از پانصد نفر در باغ و بوستان کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) این منطقه به مساحت چهار هکتار واقع شده است.

او در ادامه افزود: علاوه بر فضاسازی محوطه اطراف این بنا، دو سالن مجهز و مجزا هرکدام با ظرفیت 250 نفر، نمازخانه، اتاق عقد، سالن انتظار(لابی)، آشپزخانه ، انبار و سردخانه از جمله مهمترین قسمتها و امکانات تعبیه شده برای باغ تالار بهشت فرهنگیان است.

نصیری تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های کم نظیر تسهیل در برپایی مراسم‌ها در این باغ تالار امکان پارک خودروها در محوطه داخلی کانون امام خمینی(ره) به تعداد کافی و حتی بیش از ظرفیت تعداد میهمانان و کارکنان مجموعه است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، بیان کرد: در محوطه چهار هکتاری باغ کانون امام خمینی (ه) این منطقه که تالار باغ بهشت فرهنگیان در آن واقع شده با احداث آلاچیق‌ها و تعبیه مکانهای مناسب دورهمی در فضای سبز، تفرجگاهی مناسب ایجاد شده است.

در آیین افتتاحیه باغ تالار بهشت فرهنگیان علاوه بر علی الهیارترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی فر مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، حسین توکلی کجانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، فرهاد افشار شهردار منطقه 20 تهران و جمعی از مقامات و مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

باغ تالار بهشت فرهنگیان در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) به آدرس: شهرری، روستای تقی آباد، ایستگاه نسوز، خیابان شهید ترابی واقع شده است.

/ خبرنگار: امجد امیری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار