پیام مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ری به مناسبت شهادت خلبان محمدرضا رحمانی

شهرری (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با صدور پیامی شهادت امیرسرتیپ دوم خلبان محمدرضا رحمانی را تبریک و تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۹۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ری به مناسبت شهادت خلبان محمدرضا رحمانی

در پیام بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری که خطاب به زهرا رحمانی خواهرشهید خلبان رحمانی ازفرهنگیان دبستان فروغ حضرت خدیجه (س) ناحیه یک ری ارسال شده ،آمده است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (سوره مبارکه آل عمران )

همکار گرانقدر و ارجمندخانم زهرا رحمانی

با سلام و تحیات الهی

اگر چه، پرواز تا اوج بی کران آسمان، آرزوی همه خلبانان شجاع است و پرواز تا قرب الهی، جایگاهی است که نصیب شایسته‌ترین‌ها خواهد شد، اما از دست دادن عزیزان همیشه سخت طاقت‌فرسا و جانکاه است.

بدین وسیله از طرف تمامی همکارانتان در آموزش و پرورش، شهادت پرافتخار برادرعزیز و گرامیتان امیرسرتیپ دوم خلبان محمدرضا رحمانی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و به ویژه به محضر شما خواهر ارجمند و خانواده معززتان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز سفرکرده علوّ درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر و بردباری مسئلت دارم.

بهروز نصیری

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری

خلبان شهید رحمانی از خلبانان تیزپرواز و مدرس دوره خلبانی هواپیمای جنگی میگ ۲۹ بود که چهارشنبه چهارم دی ماه نود وهشت در حین انجام ماموریت پرواز FCF (تست هواپیمای تازه اورهال شده) در اثر سانحه هوایی ناشی از شرایط بدجوی در ارتفاعات سبلان سقوط کرد و به فیض شهادت نائل آمد.

این خلبان شجاع در سال هفتاد وسه به استخدام نیروی هوایی ارتش در آمد و دوره‌های مقدماتی و تکمیلی خلبانی خود را زیر نظرخلبانان خبره ارتش طی کرد و پس از پایان دوره خلبانی به عنوان خلبان جنگنده اف پنج در نیروی هوایی مشغول به انجام وظیفه درحراست از آسمان ایران اسلامی شد و پس از آن با طی دوره خلبانی هواپیمای میگ ۲۹، خدمت صادقانه خود را با این جنگنده در نیروی هوایی ادامه داد.

از شهید خلبان سرهنگ رحمانی یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

لازم به ذکر است که آیین تشییع پیکر پاک این شهید والامقام از ساعت هشت صبح یکشنبه هشتم دی ماه 1398 در مسجد نبی ستاد نیروی هوایی ارتش واقع در خیابان پیروزی تهران آغاز می شود تا در قطعه 50 بهشت زهرا در کنار مزار دیگر همرزمانش به خاک سپرده شود.

/خبرنگار: امجدامیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار