توزیع 50 هزار قرص نان صلواتی بین نیازمندان در یزد

یزد (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از پخت 50 هزار قرص نان و توزیع بین نیازمندان شهرستان یزد خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع  50 هزار قرص نان صلواتی بین نیازمندان در یزد

به نقل از شبستان محمدحسین کاظمی با اشاره به پخت 50 هزار قرص نان تا پایان سال جاری، گفت: این 50 هزار قرص نان از موقوفه عبدالکریم صفار یزدی صورت می‌گیرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد خاطرنشان کرد: طرح پخت 50 هزار قرص نان، توسط نانوایان در مناطق حاشیه شهر با پشتیبانی مالی اداره اوقاف شهرستان یزد جهت توزیع بین نیازمندان محلی و فقراء خواهد بود.
وی بابیان اینکه حواله نان چاپ و بین نیازمندان توزیع‌شده و می‌شود، اضافه کرد: محلات نیازمند و نانوایان محلی شناسایی و به سازمان اوقاف شهرستان معرفی‌شده است و ان‌شاءالله از نیمه دوم دی‌ماه این کار آغاز خواهد شد.
کاظمی با اشاره به اینکه توزیع 10 هزار قرص نان به‌صورت بسته‌های نان خشک از طریق مراکز افق امامزادگان انجام می‌گیرد، عنوان کرد: همچنین توزیع نان هم برای عموم نیز در ایام شهادت و ولادت اهل‌بیت (علیهم‌السلام) مدنظر سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به افزایش قیمت نان در یزد و مشکلات اقتصادی مردم، گفت: طبق هم‌اندیشی که در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد صورت گرفت و وجود موقوفه پخت نان، تصمیم به اجرای این نیت در این زمان گرفته شد تا نیازمندان مشکل زیادی برای خرید نان نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار