معاون دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش

اولویت اصلی دفاتر حقوقی ، مستند سازی اراضی و املاک آموزش و پرورش است

یزد(پانا)- نشست کارشناسان حقوقی شهرستانها ومناطق 14 گانه استان با حضور معاون دفتر حقوقی وزارت آموزش وپرورش برگزارشد.

کد مطلب: ۹۹۰۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اصلی دفاتر حقوقی ، مستند سازی اراضی و املاک آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، " احمد دربندی " در این نشست اظهار داشت : بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از اولویت های دفترحقوقی در سال 98-99 مستند سازی اراضی و املاک آموزش و پرورش است .

وی افزود : در این راستا باید مطابق برنامه زمانبندی وزارت که به استانها ارسال گردیده است مستند سازی املاک پیگیری شود .

معاون دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت در ادامه بر ساماندهی اراضی آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت : استفاده بهینه این املاک می تواند بخشی از مشکلات مالی آموزش و پرورش را رفع نموده و از تعرض دیگران جلوگیری شود .

دربندی کاهش دعاوی مربوط به آموزش و پرورش را از دیگر اولویت دفتر حقوقی عنوان کرد و افزود : باید کارشناسان حقوقی تدابیری بیاندیشند تا همکاران فرهنگی به مراجع قضایی کمتر مراجعه کنند و در حوزه خود ادارات مشکلات حل شود .

وی بازدید دوره ای از ادارات حقوقی استان ها را در قالب گروه سه نفره و ارزیابی عملکرد حقوقی استانها را یکی از وظایف دفتر حقوقی دانست که باعث هماهنگی و آشنایی بیشتر و تبادل اطلاعات و نظرات حقوقی کارشناسان میگردد .

در ادامه " مرتضی فیاضی " رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیر ضمن ارائه گزارش عملکرد واحدهای حقوقی استان و ارائه مسایل و مشکلات مربوطه برنامه های آن اداره را تشریح نمود .

همچنین کارشناسان حقوقی مناطق 14 گانه استان نیز به بیان نظرات و ایده های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار