تاکید امام جمعه یزد براولویت فعالیت‌های تربیتی درزندان ها

یزد(پانا)-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: اصلاح مددجویان در زندان‌ها باید همواره محور اقدام و فعالیت دست اندرکاران زندان‌ها قرار گیرد و حرکت در مسیر زندانبانی اسلامی باشد .

کد مطلب: ۹۹۰۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید امام جمعه یزد براولویت فعالیت‌های تربیتی درزندان ها

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیرکل زندان‌های یزد با قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها در قبال مددجویان افزود: انجام فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها محور حرکت مسوولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات تربیتی و اصلاحی با در نظر گرفتن مصالح و مقررات از جمله موارد مهمی و اساسی است که تاکنون در این راستا کارهای خوبی در استان صورت گرفته است .

امام جمعه با اشاره به اینکه، حرکت زندان‌های استان در مسیر زندانبانی اسلامی است اظهار داشت: باید برای امور پرورشی و حتی مهارت‌آموزی افراد زیر پوشش بنحو مناسب بهره گرفت .

ناصری گفت: ادامه روند مطلوب باید با همکاری بخش‌های مختلف طبق مقررات ادامه پیدا کند تا مددجویان از برکات و ثمرات فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برخوردار شوند.

وی تاکید کرد؛ توصیه این است که اشتغال مولد زندانیان را در اولویت برنامه‌های تربیتی قرار داده تا با یادگیری حرفه‌ای مناسب، بعداز آزادی نیز با شغلی آبرومند بازگشت مجدد به زندان نداشته باشند.

در ابتدای این نشست نیز رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان‌های استان به ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف تامینی، تربیتی، مراقبت بعدازخروج، ستاد دیه و حمایت از خانواده مددجویان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار