راهنمای جامع سفر به کانادا

اگر شما هم می خواهید با یکی از پیشرفته ترین و زیباترین کشورهای دنیا آشنا شوید، سفر به کانادا می تواند این امکان را برای شما به وجود آورد و شما ضمن آشنایی با فرهنگ و مردم کانادا، می توانید با جاذبه های تفریحی و گردشگری و طبیعی این کشور نیز از نزدیک آشنا شوید.

کد مطلب: ۹۹۰۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
راهنمای جامع سفر به کانادا

معرفی کشور کانادا

کانادا یکی از کشورهای شناخته شده جهان است که در بخش آمریکای شمالی قرار گرفته است. مرکز این کشور شهر اتاوا است. تورنتو بزرگترین شهر کانادا بوده که از جمله شهرهای گردشگری و پرطرفدار این کشور نیز محسوب می شود. عمده شهرت کانادا به واسطه پیشرفته بودن و رشد تکنولوژی در این کشور می باشد. البته که در این میان می توان جاذبه های گردشگری بسیاری را نیز پیدا کرد که نمونه آن در هیچ کجای جهان یافت نمی شود. کانادا علاوه بر جاذبه های تفریحی، دارای جاذبه های گردشگری طبیعی بی شماری نیز می باشد. شما در سفر به کانادا می توانید با این اماکن دیدنی آشنا شوید. به همین سبب به شما نیز پیشنهاد می کنیم با سفر به کانادا، از این مناطق زیبا و دیدنی، بازدید کنید. اطراف کانادا را اقیانوس ها و سواحل زیبایی در بر گرفته است. کانادا از شما با اقیانوس منجد شمالی، از شرق با اقیانوس اطلس، از جنوب با کشور آمریکا و از غرب با اقیانوس آرام همسایه است. شرایط اقتصادی این کشور بسیار خوب بوده و مردم آن از رفاه مناسبی برخوردار می باشند. البته شاید هزینه های سفر به کانادا تا حدی برای گردشگران ایرانی بالا باشد.

جاذبه های گردشگری کانادا

مکان های تفریحی و طبیعی و گردشگری در کانادا به وفور وجود دارند و شما در تمام طول سال می توانید از این اماکن تفریحی بازدید کنید. اغلب جاذبه های گردشگری و تفریحی کانادا در شهرهای ونکوور و تورنتو قرار دارند و شما در سفر به کانادا می توانید به این شهرها نیز سری بزنید. اما از جمله پرطرفدارترین و بهترین جاذبه های گردشگری و توریستی کانادا می توانیم به جاذبه هایی نظیر آبشار نیاگارا، پارک ملی بنف، کوه های راکی، برج سی ان، کبک قدیم، ویسلر، ساختمان پارلمان اتاوا، سنت جان سیگنال هیل، مونترال قدیمی، خلیج کوچک فاندی، بندرگاه ویکتوریا، پارک ملی گروس مورن، استنلی پارک ونکوور، کلگری استمپید، موزه حقوق بشر کانادا، آدام ملنیک کانادا، بازدید از شهر ونکوور، ویکتوریا، توفینو، مونترال، دریاچه لوئیس، آبشار آتاباسکا، قطار خاص کانادا، دریاچه مورین، تالار مشاهیر ورزش هاکی تورنتو، مرکز ایتون تورنتو، های پارک، موزه رویال اونتاریو، کاسا لوما، آکواریوم ریپلی، بازار سنت لارنس، ناحیه دیستلیری و ... اشاره کنیم. این جاذبه های گردشگری حتی برای مردم کانادا نیز بسیار جالب و جذاب هستند. در این بین معروف ترین جاذبه گردشگری کانادا، آبشار نیاگارا می باشد که عظیم ترین آبشار دنیا به شمار می رود. اگر شما هم قصد دارید با کانادا و اماکن دیدنی آن از نزدیک آشنا شوید، دعوت می کنیم تا تور ریسمون را خریداری کرده و با سفر به کانادا، اوقات خوشی را سپری کنید.

بهترین زمان برای سفر به کانادا

البته که شما در هر زمان که بخواهید می توانید در تور کانادا ، از زمان خود به بهترین وجه ممکن استفاده کنید. اما به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم که بهترین زمان برای سفر به کانادا دقیقا چه زمانی است، باید بگوییم که شما می توانید از اوایل بهار تا اواسط بهار و از اواسط شهریور تا اواسط آبان به کانادا سفر کنید و لذت ببرید. در این موقع از سال اغلب گردشگران خود را برای سفر به کانادا آماده می کنند و شما نیز می توانید در زمان داغ گردشگری به این کشور سفر کنید. البته در دیگر مواقع سال نیز می توان به کانادا سفر کرد و از تفریحات خاص و از شهرهای خاص آن دیدن کرد. برای مثال شما در زمستان هم می توانید به کانادا سفر کنید و از اسکی بر فراز کوه ها لذت ببرید. سفر در تابستان هم می تواند گزینه خوبی باشد. البته باید به قیمت خدمات نیز توجه داشته باشید و برنامه ریزی دقیقی برای سفر به کانادا ترتیب دهید.

شما در تور ریسمون می توانید از کلیه خدمات و امکانات رفاهی استفاده نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار