برگزاری دوره روش تدریس و آموزش کتاب درسی سوادآموزی در شهرری

شهرری(پانا)- مسئول واحد سوادآموزی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: همزمان با هفته نهضت سوادآموزی، دوره روش آموزش کتب درسی این نهاد به مدت یک هفته در شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۰۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره روش تدریس و آموزش کتاب درسی سوادآموزی در شهرری

عباس یوسف اوغلی مسئول واحد سوادآموزی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه اظهار کرد: بیست و پنج نفر آموزش دهندگان فعال به مدت پنج روز آموزشهای مورد نیاز را در حوزه سواد آموزی دیدند.

او خاطر نشان کرد: سواد آموزی در دوره اول و دوم و سوم ابتدایی انجام می می شود و دوره انتقال مربوط به سواد آموزان چهارم، پنجم و ششم ابتدایی است.

مسئول واحد سوادآموزی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افزود: تحکیم سواد فرصت استمرار و پایداری آموخته و کاربرد آن مربوط به افرادی است که تمایل به ادامه تحصیل نداشته اما خواستار تثبیت سواد و مطالعه هستند.

این مسئول اضافه کرد: طول دوره سواد آموزی حداقل چهار ماه و حداکثر شش ماه، دوره انتقال حداقل شش ماه و حداکثر نه ماه و دوره تحکیم از هفتاد و دو (چهار تا پنج ماه) است.

یوسف اوغلی بیان کرد: سوادآموزی توسط افراد آموزش دهنده حقیقی یعنی فرهنگیان و افراد آموزش دهنده حقوقی به صورت داوطلبانه انجام می شود.

او گفت: نوشت افزار و لوازم التحریر سواداموزان به صورت رایگان با هدف تشویق و ترغیب آنها به سوادآموزی در اختیار این گروه قرار می گیرد.

مسئول واحد سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افزود: آموزش کتب سواد آموزی یک و دو با آموزش قرآن، محاسبه کردن و خواندن و نوشتن انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: در دوره انتقال شش جلد کتاب داشته که شامل ریاضی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، علوم تجربی، قرآن و انشاء است و ادامه داد، آموخته‌ها باید به روز باشند تا در زندگی اجتماعی و فردی به ویژه سبک زندگی سواداموزان موثر باشند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار