افتتاح نمایشگاه ایمنی در بحران در یزد

یزد(پانا)- نمایشگاه ایمنی در بحران به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلاهای طبیعی افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۸۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه ایمنی در بحران در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز یزد، این نمایشگاه با حضور استاندار و جمعی از مدیران و دستگاه‌های امدادرسان با محوریت توانمندی‌های ستاد مدیریت بحران در یزد گشایش یافت.
مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: این نمایشگاه به مناسبت پنجم دیماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلاهای طبیعی و با هدف سطح ارتقای فرهنگ عمومی نسبت به بحران برگزار شده است.
شاکری شمسی مساحت این نمایشگاه را پنج هزار متر مربع دانست و افزود: حدود ۲۲ دستگاه عضو ستاد مدیریت بحران در این نمایشگاه غرفه دارند.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های امدادرسان، جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشتند، گفت: ارائه خدمات پزشکی، مباحث مشاوره‌ای در زمینه بحران و خدمات مخابراتی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.
وی افزود: این نمایشگاه تا ۸ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ واقع در میدان ایثار، بلوار طراوت برای بازدید عموم دایر است.
استاندار در مراسم آغاز بکار این نمایشگاه، ضرورت پرداختن به بحث آموزش و چگونگی مدیریت بحران را مهم برشمرد و افزود: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند نقش موثری برای فرهنگ سازی و آموزش مردم در مقابله با مواقع بحران ایفا کند.
طالبی گفت: امیدواریم با حضور پررنگ مردم در این نمایشگاه ضمن آشنایی با توانمندی و ظرفیت آنان با دستگاه‌های امدادرسان بتوانیم سطح آگاهی آنان را در این زمینه بالا ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار