سرپرست فرمانداری نیشابور خبر داد :

تصویب سند توسعه نیشابور تا پایان سال

نیشابور (پانا)- سرپرست فرمانداری نیشابور در نشست خبری با اصحاب رسانه نیشابور در محل سالن جلسات فرمانداری گفت: از هفته دیگر گروه تدوین سند توسعه نیشابور تشکیل خواهد شد و تا پایان امسال سند باید تصویب شود.

کد مطلب: ۹۸۹۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تصویب سند توسعه نیشابور تا پایان سال

علیرضا قامتی، سرپرست فرمانداری نیشابور ادامه داد : چهار تخلف تا این لحظه در شهرستان نیشابور در بحث انتخابات ثبت‌ و به استان گزارش‌شده است.

وی ادامه داد: از هفته دیگر گروه تدوین سند توسعه نیشابور تشکیل خواهد شد و تا پایان امسال سند باید تصویب شود.

قامتی طویل تصریح کرد: در دوره قبل انتخابات هیچ شعبه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نشده است و این شایعه‌ای بود که منتشر شد و صحت نداشت.

وی افزود: در مورد ارتقاء شهرستان‌های اقماری، تعدادی از دوستان ازنظر امنیتی شرایط را آماده می‌دانستند و تعدادی آماده نمی‌د

قامتی طویل گفت: در بحث مثلث اقتصادی تاکنون ۱۵ معین اقتصادی داریم و در طی مدت یک ماه فعالیت ۵۰ هزار میلیارد ریال تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری اقتصادی امضاشده است و این عدد قابل‌قبول است. حوزه خدماتی، کشاورزی، توسعه روستایی و سلامتی بیشتر تفاهم‌نامه‌ها را شامل می‌شود.

وی عنوان کرد: نیشابور حدود هشت درصد از اعتبار استان را نیشابور باید از آن خود کند و رسیدن به میانگین استانی معیار ما است و برای رسیدن به میانگین استانی هر سه روز یک مدیرکل در نیشابور حضور یافته است و موضوعات پیگیری کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار