طرح یاریگران زندگی در 20 درصد مدارس استان اجرا می شود

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: طرح یاریگران زندگی به منظور گسترش و توسعه مشارکت دانش آموزان در عرصه هایی همچون پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر در 20 درصد مدارس استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۹۸۹۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح یاریگران زندگی در 20 درصد مدارس استان اجرا می شود

جلسه توجیهی طرح یاریگران زندگی صبح امروز با حضور معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان در محل معاونت پرورشی استان برگزار شد.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: طرح یاریگران زندگی برنامه ایست برای ایجاد همان نهضت اجتماعی یعنی از همه قابلیتها و امکانات و داشته ها به ویژه در محیط مدرسه با اموزش و توانمند سازی دانش اموزان گامهای اثر بخشی در حوزه های مبارزه با مواد مخدر برداشته شود.

قاسمی اضافه کرد: طرح یاریگران زندگی با تکیه بر مشارکت، مسوولیت پذیری، همنوایی و همراهی و استفاده از ظرفیتهای روانشناختی و تعاملی در سه محور اموزش ، فرهنگ سازی و مراقبتی مروج شعار هر ایرانی یک یاریگر زندگی باشد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح به منظور گسترش و توسعه مشارکت دانش آموزان در عرصه هایی همچون پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر در 20 درصد مدارس استان اجرا می شود.

گفتنی است قریب به 5هزار مدرسه در استان آذربایجان غربی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار