فرماندار اسلامشهر:به نفع کل اجتماع است که اصحاب رسانه و دست اندرکاران فضای مجازی مردم رادر شرایط کنونی امیدوار کنند

اسلامشهر (پانا) - نشست اصحاب رسانه ودست اندرکاران فضای مجازی با حضور فرماندار اسلامشهر،مدیر روابط عمومی فرمانداری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر درسالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۸۹۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:به نفع کل اجتماع است که اصحاب رسانه و دست اندرکاران فضای مجازی مردم رادر شرایط کنونی امیدوار کنند

در این جلسه مسعود مرسل‌پور فرماندارشهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد:اصحاب رسانه در بسیاری مواردهمراه وامین ما هستندو وظیفه اقناع سازی مردم را در شرایط خاص امروز جامعه بر عهده دارند.

او در ادامه افزود:دشمن با127رادیو و کانال درحال فعالیت برعلیه جمهوری اسلامی است و این همان جنگ نرم ومبارزه به نوعی تک و پاتک محسوب میشود.

فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد:به نفع کل اجتماع است که اصحاب رسانه و دست اندرکاران فضای مجازی مردم را در شرایط خاص کنونی امیدوار کنندتا برنامه‌های پرتنش،التهابی و تفرقه انگیز دشمنان خنثی شود.

در بخش دیگری ازاین نشست میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهرنیزدرسخنانی بیان کرد:ارتقاءسطح آگاهی شهروندان و اهتمام ویژه در عرصه فرهنگ و هنر از جمله وظایف اصحاب رسانه ودست اندرکاران فضای مجازی است.

او از برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اسلامشهر که به دلیل وضعیت خاص آبان نود و هشت به صورت کامل اجرا نشد در دهه فجر خبرداد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر اذعان کرد:اکنون باحفظ آرامش و ترویج امید به آینده میبایست زمینه پرشور همگان را در انتخابات اسفند نود و هشت فراهم آورد و البته میدانیم مردم فهیم و انقلابی ما از سالهای گذشته در صحنه انتخابات حضورآگاهانه داشتند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار