پخش سریال طنز رادیویی با موضوع «انتخابات» از رادیو نمایش

تهران (پانا) - از روز شنبه هفتم دی ماه ، سریال طنز « مبصر قرن بیست و دو» از رادیو نمایش پخش می شود.

کد مطلب: ۹۸۹۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پخش سریال طنز رادیویی با موضوع «انتخابات» از رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سمیرا شکوهی نویسنده این سریال رادیویی گفت: «مبصر قرن بیست و دو» یک سریال طنز با موضوع انتخابات است ، این نمایش نکات ریزی دارد که به زبان طنز به آن اشاره کردم مثل رفتارهای هیجانی مردم در زمان انتخابات و اینکه خیلی وقتها می بینیم که به خاطرانتخابات در مقوله تبلیغ اسراف های زیادی می شود.

وی ادامه داد: نکته مهم در انتخابات این است که یک فرد را چقدرمی شناسیم که انتخابش می کنیم .چرا که شناخت امر بسیار مهمی است در انتخاب و اینکه چون یک نفر در حرفه اش شناخته شده و موفق است آیا می تواند در جایگاهی قرار گیرد که برای مردم تصمیم گیرنده باشد یا نه ؟

نویسنده « مبصر قرن بیست و دو» افزود: همیشه دغدغه ام این بوده که در انتخابات کسی که کاندید شده را تا چه اندازه می شناسم که می خواهم او را انتخاب کنم ؟ و اینکه چه اندازه آن شناخت بر اساس تبلیغات و شعار است؟

شکوهی در پایان گفت : نقش های اصلی این کار را شمسی صادقی، فریبا متخصص، احمد گنجی ، رضا عمرانی و بهادر ابراهیمی بر عهده دارند و عمار تفتی و مینو جبارزاده از دیگر بازیگران این سریال رادیویی هستند.

« مبصر قرن بیست و دو» به کارگردانی بهرام ابراهیمی ، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا ، صدابرداری مجید آینه و افکتوری نازنین حسن پوراز روز شنبه ساعت 23:00 از رادیو نمایش پخش می شود .

علاقه مندان می توانند نمایش ها و برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف صد و هفت و نیم مگاهرتز دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار