اعلام نتایج آزمون جبرانی اصلح دانشگاه فرهنگیان تا اواسط دی

تهران (پانا) - بعد از برگزاری آزمون جبرانی اصلح دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از اعلام نتایج این آزمون تا اواسط دی خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج آزمون جبرانی اصلح دانشگاه فرهنگیان تا اواسط دی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان صبح امروز از حوزه برگزار کننده آزمون جبرانی اصلح شهر تهران در مرکز شهدای مکه بازدید کرد و از نزدیک مراحل اجرای این آزمون را مورد بررسی قرار داد. کچوئیان، در این بازدید از واحدهای مختلف مشارکت کننده در برگزاری این آزمون دیدار و در گفت‌وگو با مجریان این واحدها از نزدیک در جریان نحوه برگزاری آزمون قرار گرفت.

دبیر ستاد ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای مهارت آموزان، با اشاره به گزارش‌های دریافتی از 6 حوزه‌ برگزار کننده آزمون جبرانی در سطح کشور گفت: این آزمون با برخورداری از کمترین نقص در بالاترین درجه امنیت و آرامش برگزار شد.

او از آغاز فرایند آزمون در ساعات اولیه بامداد امروز سخن گفت و افزود: پس از برگزاری آخرین جلسه هماهنگی مراقبان، رابطان و مسؤولان حوزه‌های امتحانی با ناظر سازمان مرکزی، سوالات از پاسخنامه‌ها تفکیک و هماهنگی‌های نهایی با رابطان برای توزیع دفترچه‌ها و فرم‌های تطبیق انجام شد.

کچوئیان تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون جامع جبرانی امسال در سطح 6 استان برگزار کننده آزمون را 251 نفر اعلام کرد و گفت: از این جمعیت، تعداد 106 مهارت آموز دختر و پسر در مرکز شهدای مکه تهران در آزمون جبرانی اصلح شرکت کردند.

در جریان این بازدید چند تن از مهارت آموزان در گفت‌وگو با عضو هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، نظر خود را درباره سؤالات آزمون اعلام و آرامش، امنیت و نظارت و دقت حاکم بر حوزه برگزاری آزمون را خوب توصیف کردند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر پایش و رصد صلاحیت حرفه‌ای افراد متقاضی ورود به دستگاه آموزش و پرورش تصریح کرد: سنجش و اندازه‌گیری دانش، مهارت و نگرش این افراد برای ورود و فعالیت در نظام آموزشی و پرورشی کشور ضروری است.

او گفت: فارغ التحصیلان علاقه‌مند به حرفه معلمی از سایر دانشگاه‌های کشور پس از گذر از مراحل آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش با ورود به دانشگاه فرهنگیان، دوره‌های مهارت آموزی را سپری و پس از قبولی در آزمون جامع اصلح با دریافت گواهینامه صلاحیت‌های حرفه‌ای می‌توانند به افتخار معلمی نائل آیند.

کچوئیان با تقدیر از تلاش همکاران، دست اندرکاران و برگزارکنندگان آزمون جبرانی اصلح در 6 استان کشور ابراز امیدواری کرد با برگزاری این آزمون شاهد رشد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در نظام آموزشی و پرورشی کشور باشیم.

طبق اظهار نظر سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، نتایج این آزمون تا اواسط دی سال جاری اعلام خواهد شد.

در این بازدید عبدی رئیس گروه طراحی و تدوین شایستگی‌های منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان نیز حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار