وینفرد شفر رقیب جدی سرمربی پرسپولیس شد

تهران (پانا) – رسانه‌های اماراتی از احتمال سرمبیگری سرمربی سابق استقلال تهران در تیم ملی فوتبال امارات خبر دادند.

کد مطلب: ۹۸۷۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
وینفرد شفر رقیب جدی سرمربی پرسپولیس شد

تیم ملی فوتبال امارات تا پایان هفته پنجم از دور اول انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا عملکرد دور از انتظاری داشته و با قرار گرفتن در رده چهارم گروه با کسب تنها 6 امتیاز از 4 بازی، خطر حذف زودهنگام از رسیدن به جام جهانی را احساس می‌کند، وضعیتی که باعث شد تا برت فان مارویک سرمربی هلندی این تیم برکنار شده و سران فدراسیون فوتبال امارات تلاش برای پیدا کردن سرمربی جدید را آغاز کنند.

در حالی که چند هفته قبل برخی رسانه‌های اماراتی خبر از پیشنهاد فدراسیون فوتبال امارات به گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس داده بودند، ساعاتی قبل سایت کووره با انتشار خبری اعلام کرد که وینفرد شفر سرمربی این روزهای تیم بن یاس و سرمربی فصل گذشته استقلال تهران گزینه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال امارات شده است. موضوعی که با استقبال شفر هم روبرو شده و این سرمربی آلمانی اعلام کرده حاضر است هدایت تیم ملی فوتبال امارات را بر عهده بگیرد.

خبر پیشنهاد فدراسیون فوتبال امارات به وینفرد شفر در حالی از سوی رسانه‌های اماراتی مطرح شده است که بن یاس در فصل جدید لیگ برتر امارات نتایج خوبی نگرفته و در پایان هفته نهم با 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار