مراسم نکوداشت پدر صنعت ایران برگزار شد

تهران (پانا) - عصر امروز در مراسمی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، رئیس و اعضای اتاق بازرگانی ایران از خدمات محسن خلیلی عراقی پدر صنعت ایران تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۸۶۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نکوداشت پدر صنعت ایران برگزار شد

به گزارش ایسنا، در این مراسم، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اظهار کرد: ما در حوزه تکریم یک موضوع را باید مدنظر قرار دهیم و آن معرفی الگو برای نسل‌های بعدی است. اینکه چگونه می‌شود هم در سطح خرد و هم در سطح کلان فعالیت اقتصادی داشت و در عین حال مسئولیت اجتماعی خود را نیز اجرایی کرد.

به گفته وی، محسن خلیلی عراقی جزو افرادی است که با داشتن ویژگی‌هایی مانند پشتکار، انرژی، اندیشه‌های نو و نگاه اخلاقی به درستی به عنوان پدر صنعت ایران شناخته می‌شود.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با انتقاد از شیوه عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: الان فردی پشت میز قدرت در این کشور نشسته که به دنبال پیگیری نفع شخصی خود است و حتی منافع جامعه آمریکا را نیز در نظر نمی‌گیرد. این در حالی است که اگر ما به دنبال عدالت و رفاه عمومی در جامعه هستیم باید به سراغ افرادی برویم که هم به دنبال بهره‌وری هستند و هم عدالت و این موضوع در عملکرد خلیلی عراقی خود را نشان می‌دهد.

همچنین در این نشست غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: خلیلی عراقی در دستگاه خود به انسان‌سازی توجه زیادی داشت و مسئولیت‌پذیری در تمام دوران کاری‌اش ویژگی مهم او به شمار می‌رفت.

به گفته وی، مراسم تجلیل از عراقی تجلیل از انسانیت است و باید امید داشت که در اقتصاد ایران افرادی شبیه به او تکثیر شود.

در پایان این مراسم با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و اهدای یک لوح تقدیر از زحمات خلیلی عراقی در اقتصاد ایران تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار