مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری خبر داد:اهدای شش هزار وپانصد جلد کتاب درشهرری

شهرری (پانا) - مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری گفت: شش هزار وپانصد جلد کتاب به ارزش ششصد و پنجاه میلیون ریال از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی شهروندان به کتابخانه های عمومی این شهرستان اهدا شده است.

کد مطلب: ۹۸۶۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری خبر داد:اهدای شش هزار وپانصد جلد کتاب درشهرری

علی اکبر قربانی مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری در این رابطه گفت:کتاب‌های اهداشده درحوزه‌های علوم دینی، ادبیات، روانشناسی و کمک درسی است.

اوبا اشاره به اینکه هم اکنون بیست و هفت هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری هستند،عنوان کرد: بروزرسانی و تقویت منابع کتابخانه ای از اولویت‌های کتابخانه‌های عمومی است و در این زمینه مشارکت مردم و سازمان‌های دولتی در اجرای سنت حسنه اهدای کتاب موجب به روز شدن منابع کتابخانه ها و به دنبال آن ترغیب مردم به کتابخوانی می‌شود.

او در ادامه افزود: انتظار ما از مردم و مدیران دستگاه‌های دولتی این است که کتاب‌های قابل استفاده و مازاد منازل و ادارات خود را برای استفاده عموم مردم به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهدا کنند.

قربانی با بیان اینکه شهرستان ری هم اکنون دارای بیست و هفت کتابخانه و پانصد و بیست هزار جلد کتاب است، بیان داشت: این میزان کتاب و امکانات جوابگوی نیازهای قشرکتابخوان جنوب پایتخت نیست باید توسعه کتابخانه‌ها و افزایش کتاب در برنامه مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش باشد.

اواضافه کرد: به روز رسانی و توسعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان نقش بسزایی در بالا بردن سرانه مطالعه در میان مردم و به ویژه نسل جوان دارد که باید در دستور کار قرار گیرد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار