موسسه قرآن و عترت در زندان شماره ۲ یزد راه اندازی می شود

یزد(پانا)- با هدف توسعه ی فعالیت های فرهنگی و قرآنی، نشست رئیس و مسئول فرهنگی زندان شماره ۲ با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار و مقرر گردید موسسه قرآن و عترت در زندان شماره ۲ یزد راه اندازی شود.

کد مطلب: ۹۸۶۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
موسسه قرآن و عترت در زندان شماره ۲ یزد راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی زندان شماره ۲ یزد؛ این نشست در خصوص تعامل و همکاری در جهت توسعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی در زندان شماره ۲ صورت گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی و قرآنی صورت گرفته در زندان شماره ۲ در زمینه همکاری های بیشتر برای توسعه این فعالیت ها در زندان قول همکاری داد.

حجت الاسلام نجیمی اظهار داشت: اخذ مجوز در خصوص راه اندازی موسسه قرآن و عترت در زندان شماره ۲؛ تایید گواهینامه های قرآنی صادر شده از سوی زندان شماره ۲ توسط امورقرآنی اداره تبلیغات اسلامی، مشارکت در زمینه طرح هر هفته یک مسجد و کمک به تجهیز کتابخانه ی شهید دانش زندان شماره ۲ ازجمله مواردی است که قابلیت اجرا دارد.

در ابتدای این نشست نیز حمید کامل برون رئیس زندان شماره ۲ یزد به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مرکز پرداخت و خواستار حمایت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای ارتقاء فعالیت های قرآنی و فرهنگی ویژه مددجویان شد.

گفتنی است حجت الاسلام شیری مسئول فرهنگی زندان شماره ۲ یزد نیز در این دیدار حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار