یادواره "لشکر فرشتگان" استان اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش اصفهان، رییس سازمان دانش آموزی استان، نماینده شورای شهر اصفهان و دیگر مسئولین استانی یادواره "لشکر فرشتگان" در هنرسرای خورشید برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
یادواره "لشکر فرشتگان" استان اصفهان برگزار شد

حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور در این مراسم گفت: استان اصفهان جزء معدود استان هایی است که در بحث تقدیم شهدا به نظام و انقلاب بیش از آنچه که در حوزه جغرافیایی آن بوده به کشور شهید تقدیم کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی جزء معدود انقلاب هایی است که به جهان نشان داد زنان جزء اقشار بسیار مهم و تاثیر گذار در رویداد های اجتماعی، سیاسی و انقلابی هستند. حضور پرشور زنان در راهپیمایی ها، همه نشان داد که جمهوری اسلامی، به هویت، جایگاه و نقش زنان اهمیت بسیاری می دهد.

تاریخی گفت: در تمامی صلوات هایی که می فرستیم در کنار حضرت محمد (ص) ، یکی از محوری ترین افرادی که به آن می بالیم مادر اهل بیت حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد که نشان دهنده عظمت و اهمیت جایگاه ایشان و زنان است.

وی افرود: ما در انقلاب اسلامی نشان دادیم که زنان نیز هم پای مردان در همه عرصه ها همراه شدند و هیچ قدمی در ایفای نقش خود نسبت به اسلامی کوتاه بر نداشتند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور ادامه داد: این یادواره ذره کوچکی در پاسداشت و تکریم مقام زنان مجاهدی است که در طول انقلاب اسلامی ایفا نقش کردند و توانستند در این کشور خدمات ویژه ای عرضه کنند و همه ما مدیون مادرانمان هستیم که این فرصت را برایمان فراهم کردند که بتوانیم به اسلام خدمت کنیم.

محسن جعفری، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی اصفهان در این مراسم گفت: یادواره لشکر فرشتگان اختتامیه طرحی است که دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، هر هفته به دیدار یکی از خانواده های شهدا می رفتند که طی این بازدید سوالات و خاطراتی از زندگی آن شهید بزرگوار شکل می گیرد و این خاطرات توسط دانش آموزان ما مکتوب و تبدیل به کتب های آموزشی جهت استفاده جوانان می شود.

وی در پایان تاکید کرد: امروز، روز رونمایی از اولین کتاب لشکر فرشتگان است که این اثر مربوط به 15 هفته ملاقات و دیدار با خانواده شهدا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار