پوشش 359 عملیات توسط آتش نشانان کاشان درآبان ماه

کاشان (پانا )- مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ماموران این سازمان، ابان ماه گذشته در 359 مورد عملیات نجات از حادثه و آتش سوزی شرکت کردند که 202 مورد حادثه و آتش سوزی و 157 مورد سایر حادثه ها بوده است.

کد مطلب: ۹۷۳۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پوشش 359 عملیات توسط آتش نشانان کاشان درآبان ماه

محمد مسعود چایچی اظهار کرد: از مجموع 45 مورد آتش سوزی، علتهایی مثل اتصال برق، گسترش حریق های کوچک و عدم رعایت ایمنی دخالت داشته است که آتش نشانان ایستگاههای پنج گانه سازمان درکوتاه ترین زمان با حضور درمحل ، اقدام به مهار و خاموش کردن آتش کرده اند.
وی افزود: آتش نشانان کاشان در157 موردحادثه جداگانه شامل باز کردن درب منزل و خودرو، رفع خطراشیاء حلقوی ، زنده گیری مار و جانوران موذی و حیوانات وحشی ،رها سازی اشخاص در تصادفات ،آب افتادگی و رفع خطر نشست زمین ، شرکت کرده اند.
وی تصریح کرد: میانگین زمان حضور تیم های عملیاتی امداد برای خاموش کردنآتش، به چهار دقیقه و 20 ثانیه رسیده است و در این مدت 54 نفر ازهموطنان نجات داده شدند که از این تعداد 12 نفرمصدوم بوده اند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آموزش‌های ایمنی، عمومی و آتش نشانی برای شش هزار و 764 نفر از شهروندان کاشانی ارائه شده که شش هزار و 444 نفر آنها دانش آموز و بقیه نیز کارکنان و کارمندان ادارات بوده است.
چایچی افزود: طرح «هرشهروند،یک آتش نشان» برای اقشارمختلف شهروندان در حال اجراست و علاقمندان می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان به شماره 100000125000، مشارکت خود را در این طرح اعلام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار