انفجار گاز در شهر ری و تخریب دو طبقه مسکونی

تهران (پانا)- انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در جنوب تهران منجر به تخریب دو طبقه مسکونی و مصدومیت سه نفر از ساکنان ساختمان شد.

کد مطلب: ۹۷۴۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
انفجار گاز در شهر ری و تخریب دو طبقه مسکونی

به گزارش سایت آتش نشانی، ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه شب گذشته در پی انفجار مهیب در یک ساختمان مسکونی در شهر ری، چهار راه خط آهن، کوچه شهید اشرفی، شاهدان این حادثه بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته می شود و این حادثه اطلاع رسانی می شود. ستاد فرماندهی تهران بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۷۹ و ۹ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ به محل حادثه روانه کرد. وی افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از قطع برق و گاز منزل مسکونی به تیم‌های دو نفره تقسیم شدند و جستجوی محبوس شدگان و آوار برداری در طبقات را آغاز کردند.

غلامی نسب تصریح کرد: با توجه به اینکه انفجار به وجود آمده، آتش سوزی در پی نداشت، آتش نشانان توانستند ۴ نفر از ساکنین را که در داخل ساختمان حضور داشتند به بیرون هدایت کنند.

وی بیان کرد: در بین این چهار نفر یک کودک ۵ ساله و دو خانم میانسال نیز دچار آسیب دیدگی از ناحیه دست و صورت و همچنین قفسه سینه شده بودند که آتش نشانان پس از آوار برداری و اطمینان از عدم وجود محبوس شده در ساختمان محل حادثه و ساختمان‌های مجاور با همکاری عوامل شهرداری، نیروی انتظامی، اداره برق و گاز اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و پس از ارائه تذکرات ایمنی و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس به عملیات خود پایان دادند.

گفتنی است علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار