معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران: برگزاری نشست گروه های راهبران آموزشی چندپایه

تهران(پانا) - نشست گروه های راهبران آموزشی چندپایه با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،کارشناسان و راهبران چندپایه استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:  برگزاری نشست گروه های راهبران آموزشی چندپایه

زینالی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، با اشاره به نقش راهبران آموزشی در آموزش و انتقال تجربیات به نیروهای جوان و مستعد گفت: حرکت ارزشمند تمام کسانی که جهت شکوفایی دانش آموزان چندپایه در مناطق مختلف روستایی و عشایری، مسیر تلاش و کوشش را با خلق آثار ماندگار در حوزه تعلیم و تربیت می پیمایند قابل تقدیر است.

وی آثار آموزش غیرمستقیم را همسنگ و در تراز آموزش چهره به چهره دانست و افزود: بالا بردن اعتماد به نفس در دانش آموزان و ارتباط نزدیکتر و صمیمی با آنان در تعلیم و تربیت انها بسیار موثر است.

زینالی حفظ کرامت انسانی را از خصایص راهبران آموزشی دانست و تاکید کرد: ایجاد انگیزه در نسل آینده این مرز و بوم وهمیّت و جدیت در انجام امور و تلاش در جهت توسعه و رسیدن به قله های ایمان و اطمینان از وظایف متولیان امر آموزش و راهبران آموزشی و از اجزای لاینفک عدالت آموزشی است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نقش راهبران آموزشی در حفظ اسرار، سازگاری و مدارا با پیشامدها را ضروری خواند و تصریح کرد: با توجه به الگو بودن رفتار و کردار و عملکرد راهبران آموزشی، انتقال تجربیات به نیروهای جوان، مخلص، انقلابی، توانمند و مستعد ضرورت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار