عربعلی زینالی: راهبران آموزش، سکانداران کشتی تعلیم و تربیت اند

شهرری ( پانا ) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گفت: راهبران آموزش، عناصر کلیدی فرایند یاد دهی، یادگیری در آموزش و پرورش و سکانداران کشتی تعلیم و تربیت اند.

کد مطلب: ۹۷۱۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
عربعلی زینالی: راهبران آموزش، سکانداران کشتی تعلیم و تربیت اند

عربعلی زینالی در بازدید از کلاسهای دوره آموزشی راهبران آموزش با عنوان " اجتماع بزرگ یادگیری " در تالار جلال آل احمد آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افزود: نقش حساس تشخیص، هدایت و مسیریابی درست و دقیق در روند کار تدریس تمامی دروس، با در نظر گرفتن ملاحظات متعدد مناطق مختلف و فراخور حال و وضعیت دانش آموزان، برعهده راهبران آموزش خواهد بود.

او هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندسازی و رفع نیازهای علمی راهبران آموزش مناطق بیست و یک گانه آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران عنوان کرد و اظهارداشت: به روزرسانی دانش معلمان لازمه پیاده‌سازی شیوه‌های نوین تدریس با هدف ارتقای فرایند تعلیم و تربیت در مدارس است.

به گزارش خبرنگار پانا، در این بازدید، فرامرز تاجیک رئیس اداره بازرسی و مریم مردانی رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و غلامرضا معینی فرد معاون آموزش ابتدایی، مراد شجاعی معاون پشتیبانی و سمیه میری کارشناس گروههای آموزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، عربعلی زینالی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران را همراهی کردند.

کلاسهای دوره آموزشی ضمن خدمت اجتماع بزرگ با شرکت 168 نفر از معلمان راهبرآموزش گروههای آموزشی مقطع ابتدایی مناطق بیست و یک گانه آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران که از نیمه مهرماه سال سالجاری در تالار جلال آل احمد آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری آغاز شده بود، پنجم آذرماه امسال به کار خود پایان داد.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار