در گفت‌وگو با پانا

بهتاش فریبا: با این روند استقلال دیر یا زود صدرنشین لیگ برتر می‌شود

همه ایران پنالتی برای استقلال را دیدند به غیر از ۶ داوری که در بازی حضور داشتند

تهران (پانا) – مربی سابق استقلال تهران با تمجید از عملکرد آندره‌آ استراماچونی در این تیم، معتقد است با روندی که استقلال در پیش گرفته است این تیم به زودی صدرنشین لیگ برتر خواهد شد.

کد مطلب: ۹۷۲۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بهتاش فریبا: با این روند استقلال دیر یا زود صدرنشین لیگ برتر می‌شود

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا درباره دیدار استقلال مقابل سپاهان در اصفهان که با گل دیر هنگام سپاهان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، گفت:‌ «وضعیت استقلال روز به روز در حال بهتر شدن است و تیم عملکرد خیلی خوبی دارد، من بازی استقلال مقابل سپاهان را تحسین می‌کنم، به نظر من یکی از بهترین بازی‌های فصل امسال بود. تاکتیک استراماچونی در استقلال جواب داد و تیم در حال نتیجه‌گیری است و برداشت من این است که با این روندی که پیش‌ور است دیر یا زود استقلال صدر جدول را هم از آن خود خواهد کرد.»

فریبا با بیان ‌اینکه درصد اشتباهات استقلال در هر بازی به شدت کاهش پیدا کرده است، گفت: « خوشبختانه ضریب اشتباهات در استقلال بسیار پایین آمده است اما هنوز هم در برخی بازی‌ها با اشتباهات خیلی جزئی بازی را به پایان می‌رساند و با همین اشتباهات گل می‌خوریم. مثلاً بازی مقابل سپاهان و نساجی و گل‌هایی که از این دو تیم خوردیم بر اساس همین اشتباهات ساده بود. سرمربی تیم باید فکری به حال این اشتباهات کند.»

مربی سابق استقلال تهران ادامه داد: « به نظرم شرایط استقلال از همه نظر خوب است؛ علی کریمی و مسعود ریگی عملکرد خیلی خوبی دارند و در استقلال جا افتادند. مهدی قائدی و شیخ دیاباته هم خیلی خوب ظاهر شدند. داریوش یزدانی هم بازی خیلی خوبی ارائه داد به طوری که با رفتنش از زمین پس از مصدومیت، استقلال از همین ناحیه دچار مشکل شد و البته سرمربی سپاهان هم خیلی باهوش است و متوجه این موضوع شد و بازیکنی را به زمین فرستاد که استقلال را دچار مشکل کند.»

وی در ادامه درباره عملکرد داور دیدار استقلال و سپاهان گفت: « همه ایران متوجه پنالتی شدند و آن صحنه را دیدند به غیر از 6 داوری که در این بازی حضور داشتند؛ نمی‌دانم اگر پنالتی گرفته می‌شد آیا به گل تبدیل می‌شد یا خیر، اما استقلال موقعیت خیلی خوبی را به خاطر داور از دست داد. امیدوارم داور شهامت عذرخواهی از استقلالی‌ها و هواداران را داشته باشد.»

پیشکسوت استقلال تهران در پایان گفت : « همانطور که گفتم الآن استقلال شرایط خیلی خوبی دارد؛ مهم نیست این تیم نیم فصل قهرمان شود یا خیر. برای همه استقلالی‌ها قهرمانی در پایان فصل مهم است و اینکه در روز آخر جام را بالای سر ببرند. استقلال تا اینجای کار روند خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است و هفته به هفته می‌تواند به روزهای ایده‌آل خودش برسد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار