معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: نقش مهم معلمان در راهبری و هدایت دانش آموزان

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کلاس‌های آموزشی معلمان جدیدالورود آموزش و پرورش مناطق ناحیه یک بهارستان و رباط‌کریم بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: نقش مهم معلمان در راهبری و هدایت دانش آموزان

عربعلی زینالی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این بازدید که کارشناسان معاون آموزش ابتدایی اداره کل،رؤسا، معاونین و کارشناسان مناطق او را همراهی می‌کردند، ضمن حضور در کلاس‌های آموزشی و دیدار با همکاران و راهبران آموزشی، بر نقش عظیم معلمان در راهبری و هدایت دانش‌آموزان و جامعه تاکید کرد.

او در ادامه افزود:همت، تلاش و مدیریت کارآمد معلمان و ایجاد شرایط لازم برای تسهیل درامریادگیری درکلاس درس که مطابق نیازها و ویژگی‌های فراگیران باشد ،لازمه جامعه امروزی و راهگشای بسیاری از مشکلات نوجوانان میباشد.

زینالی در ادامه به جایگاه رفیع معلمان اشاره نمودو اظهار داشت: معلم موفق کسی است که کلاس درس را به گونه‌ای آماده سازد تا پاسخگوی تمامی چالش‌ها در طول تدریس باشد و روش های پویا و زنده‌ای را پیش گیرد تا روحیه خلاقیت و نوآوری را در نهاد دانش‌آموزان شکوفا سازد.

او ضمن قدردانی از برگزارکنندگان، این کلاسها ،دوره‌ها را بسیار مثبت ارزیابی کرد و دوام و استمرار آن را با توجه به شرایط و امکانات از سیاست های اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار