برگزیدگان مهرواره توسعه کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری مازندران تجلیل شدند

ساری (پانا) - در آیین تجلیل از کتاب‎خوانان برتر کانون پرورش فکری مازندران، از برگزیدگان « طراحی شیوه‌های نوین کتاب‌خوانی» مازندران تجلیل شد. 

کد مطلب: ۹۷۲۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مهرواره توسعه کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری مازندران تجلیل شدند

امیرحسین فلاحت‌پیشه معاون فرهنگی کانون مازندران در این آیین که در شهرستان چالوس برگزار شد، با تاکید بر شعار هفته کتاب با عنوان" حال خوش خواندن" گفت: ساختن آینده با مطالعه و افزایش آگاهی میسر می‌شود.

او با اشاره به اینکه، آینده روشن با پویایی نسل جوان جامعه حاصل می شود؛ افزود: هدایت کودکان ونوجوانان به کتاب‎خوانی، به آگاهی و پویایی اجتماعی منجر می شود.

فلاحت‌پیشه با قدردانی از برگزیدگان و فعالان کتاب و کتاب‌خوانی کانون این برنامه را در راستای تجلیل از تلاش‌های مربیان و اعضای فعال حوزه کتاب این کانون عنوان کرد.

طرح توسعه کتاب‌خوانی سال 98 مازندران بر اساس شیوه نامه ارسالی در 3 بخش ویژه مربیان و اعضا برگزار شد.

با توجه به شیوه نامه طرح توسعه کتاب‌خوانی در بخش "شیوه های نوین و خلاق ترویج کتابخوانی" که ویژه مربیان بود، 38 طرح از سوی مراکز فرهنگی و هنری مازندران جمع آوری شد که پس از ارزیابی استانی 5 طرح برگزیده به دبیرخانه ستاد در تهران معرفی شد.

در بخش "کتاب دوست داشتنی من" ویژه اعضا نیز، اعضا با شیوه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی به معرفی کتاب‌های مورد علاقه خود پرداختند که در این بخش هم از میان 30 طرح انجام شده، 4 طرح به عنوان برگزیده به تهران معرفی شد.

در بخش سوم که به برگزیدگان کمی کتاب‌خوانی مربوط بود؛ 10 نفر از اعضای کتاب‌خوان استان به تهران معرفی شدند که از این تعداد 5 نفر عضو عادی و 1 نفر عضو مرکز فراگیر کانون مازندران شایسته تقدیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار