جلسه شورای آموزش وپرورش منطقه مروست برگزارشد

مروست (پانا) - بخشدار مروست: مدارس، کلید پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

کد مطلب: ۹۷۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش وپرورش منطقه مروست برگزارشد

جلسه شورای آموزش وپرورش مروست با حضور امام جمعه موقت ،بخشدار ،رییس اداره آموزش وپرورش و معاونین در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزارشد .
بخشدار ورییس شورای آموزش و پرورش مروست در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: فداکاریهای این نهاد با حمایت مردم غیور ایران عزیزمان در بزنگاه های تاریخی و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی مشهود است.
"علیرضا فلاحتی" ضرورت آگاهی خانواده ها را در برابر آسیب های اجتماعی یک ضرورت دانست و گفت: میزان موفقیت و سهمی که افراد برای ایفای نقش در واحدهای بزرگ اجتماعی ایفا می‌کنند بستگی به نحوه رشد و شکوفایی‌استعدادهای آنها در کانون مقدس خانواده دارد.
"فلاحتی" افزود: خانواده نیز در مسیر دست‌یابی به اهداف خود مانند سایر پدیده‌های هستی با عوامل و موانع گوناگونی مواجه بوده که با بالا بردن سطح علم و آگاهی خانواده می‌تواند از بسیاری از موانع عبور کند.
رییس شورای آموزش و پرورش مروست، مدارس را یکی از پایگاه های موفق پیشگیری از آسیب های اجتماعی شمرد و گفت: موثرترین نقش برای تعلیم و تربیت دانش آموزان برعهده معلم است و بر این اساس، برای کاهش آسیب ها و داشتن دانش آموزان آگاه و با مهارت باید در فرایند انتخاب معلم دقت بیشتری شود.
"محمد رضا محمدی"رییس آموزش و پرورش مروست گفت : مهمترین مشکل و معضل ناراحت کننده ناآگاهی خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی آموزش های لازم و کافی نبودن اطلاعات در این مورد دانست.

"محمدی" افزود: بطور متوسط در ماه گذشته، سه دوره آموزش و مشاوره برای والدین و دانش آموزان منطقه برگزار شده و معین گردید که هر ماه دو الی سه دوره مشاوره ویژه دانش آموزان و والدین آن ها در منطقه برگزار شود.
در ادامه کارشناسان حقوقی و سواد آموزی اداره گزارشات خود را در این نشست ارائه کردند و اعضا نظرات خودرا بیان و بررسی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار