معاون استاندار یزد: سرمایه گذاری، فضای کسب کار را رونق می دهد

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با تاکید بر جذب سرمایه گذاری در استان گفت: سرمایه گذاری می تواند مشکل بیکاری را حل کند و فضای کسب کار را رونق دهد.

کد مطلب: ۹۷۱۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد

" سید مسعود عظیمی "در نشست نمایندگان تام الاختیار دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد افزود: اجرای هر پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری می تواند چرخ اقتصادی را به حرکت درآورد و به توسعه استان کمک کند.

وی با بیان اینکه نباید هیچ یک از فرصت های کسب و کار را رها کنیم گفت: در بخش های کشاورزی ، گردشگری و صنعت و معدن استان، فرصت های سرمایه گذاری بی نظیری وجود دارد که باید شکوفا شود.

وی اظهار داشت: صنایع فولاد، کاشی و سرامیک، شیشه و غیر از جمله صنایع بزرگ استان یزد هستند که با احداث صنایع پائین دستی آن می توان فرصت های خوبی را برای کسب و کار و اشتغال ایجاد کرد.

معاون استاندار یزد خاطر نشان کرد: همه باید تلاش خود را برای بهبود فضای سرمایه گذاری و شرایط اقتصادی و توسعه استان به کار گیریم.

عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود این استان را دارای ظرفیت های خوب سرمایه گذاری دانست و اظهار داشت: یزد، محل مناسبی برای سرمایه گذاری است و هم اینک زمینه های لازم برای این امر فراهم است و از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار